|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Hvilket pålegg liker du best?Jeg er i grunn ganske kjip når det kommer til pålegg.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken pålegg liker du best?Ost, ost og ost er det visst som gjelder her. Det eneste jeg savner på lavkarbokjøret mitt er brunost. Det utgår desverre, for det er jo nesten bare sukker |
![]() |
![]() |
#5 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken pålegg liker du best?Vingler mellom kaviar og makrell i tomat.... tror det må bli kaviar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken pålegg liker du best?Periodespiser her også. Generelt glad i en del spekemat, men det utgår jo nå...
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken pålegg liker du best?Det jeg liker aller, aller best er Nutella, men det kan jeg ikke spise lenger. Så hvis jeg må velge blant det jeg faktisk kan spise så tror jeg det blir hjemmelaget eggesalat. |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilket pålegg liker du best?Jeg liker masse forskjellig pålegg, og er veldig glad i store frokoster med digert utvalg. Men til daglig er jeg monoman: kokt skinke med dijonsennep under på den ene skiva, blå castello på den andre. Evt. med honning og valnøtter på toppen. Periodevis manchego i stedet for blå castello.
![]() |
#13 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvilken pålegg liker du best?Jeg er har egentlig aldri syntes at brødskive/knekkebrød med pålegg er noe særlig. Men, når jeg spiser det (det er jo omtrent umulig å unngå) synes jeg hjemmelagd syltetøy av jordbær eller bringebær, som smaker syrlige bær og ikke sukkerlake, alltid er en slager. Italienskprodusert salami liker jeg også veldig godt.
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket pålegg liker du best?Gulost på knekkebrød med bremykt |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvilket pålegg liker du best?Jeg er egentlig ikke så veldig glad i pålegg, men noe må man jo ha på for at brødskiva ikke skal bli for tørr
![]() |
#18 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket pålegg liker du best?*Roastbiff og majones
![]() |
#19 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hvilket pålegg liker du best?Ost, bønnepostei, reker og majones, tunfisksalat, og peanøttsmør med syltetøy. Kjøttpålegg spiser jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvilket pålegg liker du best?Jeg blir veldig fort lei pålegg, men spekeskinke er nok den ultimate favoritten. Helst med hardkokt egg på toppen. Og knekkebrød.
![]() |
|
|