|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Gigagøy eller Hoppeloppeland?Jeg skal finne på noe med gutta mine i dag, og de er visst veldig klare for enten Hoppeloppeland eller Gigagøy. Det er grått og stor fare for regn i dag, så inneakt. er å foretrekke. |
![]() |
![]() |
#2 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gigagøy elle rHoppeloppeland?Aner ikke hva som er best men på Hoppeloppeland er det gratis for voksne i ukedagene (hverdager).
![]() |
#3 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gigagøy elle rHoppeloppeland?Vi har forresten bare vært på hoppeloppeland, ikke på gigagøy.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Gigagøy elle Hoppeloppeland?Jeg skjønte ikke helt den prislista deres. |
![]() |
![]() |
#5 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?Jeg mener det koster 50kr for deg i dag ja. Vi har ikke vært på Gigagøy, men hoppeland. Jeg syns det var et ok sted, men litt uoversiktlig, hvertfall for oss med små barn. Vi måtte følge de rundt hele tiden. Hurlumheihuset på Koldboten er forresten veldig bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?Hoppeloppeland på Lillestrøm fremfor Gigagøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?Jeg synes Hoppeloppeland er mer oversiktlig på en måte, og lysere. Jeg synes Gigagøy er så mørkt. Vi foretrekker Hoppeloppeland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?gigagøy føler jeg at jeg har hatt mer oversikt over barna. Ikke så stort som hoppeloppeland. Trives best på gigagøy jeg
![]() |
#9 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?Vi liker Gigagøy bedre enn HoppeLoppeLand.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?Etter å ha vært der, tror jeg at jeg holder en knapp på Gigagøy jeg også. |
![]() |
![]() |
#11 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?Kjedelig da Sjugger.
![]() |
#13 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Gigagøy eller Hoppeloppeland?Jepp.
![]() |
|
|