Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Leveringstid Lookfantastic.com

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 00:32   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Leveringstid Lookfantastic.com

Jeg liker egentlig feelunique.com veldig godt, men de har ekstremt lang leveringstid (3-4 uker) og det gidder jeg ikke lenger. Noen som vet om det er lang leveringstid hos lookfantastic.com?

Gammel 06-08-10, 00:38   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leverigstid Lookfantastic.com

Hvis jeg får levert her i Norge har jeg de etter 3-4 dager. (I London alltid dagen etter, uten unntak!!) Det har skjedd et par ganger at pakken har blitt liggende i tollen, men det har skjedd ytterst sjelden.

Gammel 06-08-10, 01:32   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det lengste jeg har ventet på en pakke fra lookfantastic er 5 dager.

Gammel 06-08-10, 01:35   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg ventet nærmere 3 uker i vinter da det var snøkaos og forsinket postgang i UK, men har aldri opplevd at det tar så lang tid før. Sjelden så raskt som de andre i tråden har opplevd; vanligvis mellom 1 og 2 uker.

Gammel 06-08-10, 12:14   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Serut som om Lookfantastic er verdt et forsøk... MÅ ha meg ny rettetang, og det finnes virkelig ikke gode til under 2000,- å få tak i her i landet....

Gammel 06-08-10, 15:53   #6
Jordbæret
nuftig

Jordbæret sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
Jordbæret har et hav av muligheter foran seg
Standard

De to gangene jeg har bestilt derfra, har det tatt rett oppunder tre uker.

Jordbæret er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:59   #7
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leveringstid Lookfantastic.com

Lookfantastic refunderer ikke mva og toll, det gjør Feelunique.

Forsinkelsen når jeg har bestillt fra Feelunique har skyldtes langsom tollbehandling (selv om alle papirer pent sat på pakken, så jeg tror ikke det blir så mye kjappere å bestille rettetang fra Lookfantastic.

Gammel 15-08-10, 01:38   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tidligere tok det omtrent fire dager. De siste gangene jeg har bestilt har jeg ventet 2-3 uker.

Gammel 15-08-10, 10:32   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

For meg har det ikke vært noen kortere leveringstid fra lookfantastic enn det har vært fra feelunique.
Sist tok det 3 uker.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 10:50   #10
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Lookfantastic refunderer ikke mva og toll, det gjør Feelunique.

Forsinkelsen når jeg har bestillt fra Feelunique har skyldtes langsom tollbehandling (selv om alle papirer pent sat på pakken, så jeg tror ikke det blir så mye kjappere å bestille rettetang fra Lookfantastic.

Jeg fant ingenting på nettsidene deres om det å få refundert moms og toll, hvordan foregår det? Maile kvittering og be om refund?

Gammel 16-08-10, 19:17   #11
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg fant ingenting på nettsidene deres om det å få refundert moms og toll, hvordan foregår det? Maile kvittering og be om refund?

Jeg måtte sende dem en mail og spørre for å finne ut av det. Ja, du scanner inn kvittering for betalt mva & gebyr og søker kundeservice om refusjon. Da blir beløpet refundert til kortet som du betalte med.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.