|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() VG sin vektklubb?Jeg skal slankes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VG sin vektklubb?Jeg var medlem i fjor og kvittet meg med nesten ti kg etter siste svangerskap. Det var veldig effektivt. Ulempen er at man er avhengig av pc for å logge hva man spiser (kanskje det finnes en app til iPhone?), så det funket bra da jeg var hjemme i permisjon og hadde pc tilgjengelig hele tiden. Ikke like greit på jobb...
![]() |
![]() |
#3 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: VG sin vektklubb?Dersom motivasjonen allikevel er god tror jeg det er et ekstra spark bak.
![]() |
#4 |
Har diplom
![]() Sv: VG sin vektklubb?
Ser den - men man kan vel skrive det ned i en bok eller noe, også logge om kvelden? Jeg har prøvd Grete Roede, men tror kanskje det blir litt mer motivasjon hvis jeg har betalt for det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Det kan nok være litt motiverende med betaltjenester, ja. Spesielt i starten. Men jeg tror likevel jeg kommer til å prøve GR neste gang (liker kosemerkene!
![]() |
![]() |
#6 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: VG sin vektklubb?Eg har tatt 12 - 15 kg ved hjelp av vgs vektklubb, så eg er fornøyd. Det har vore ein vekkar i forhold til kva eg faktisk puttar i munnen. Det gjekk sport i rekneskapet med tal på kaloriar i forhold til trening. Eg er fornøyd, og anbefaler det gjerne.
![]() |
#7 |
Har diplom
Det hørtes bra ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Eg har aldri brukt vekesmenyane. For meg har dagboka med rekneskapet vore det viktigaste. Eg hadde aldri greid vektnedgangen utan. Men eg må understreke at eg har gått ned i tre omgangar over fire år. Det har vore bevisst.
![]() |
#9 |
This is normal!
|
![]() Sv: VG sin vektklubb?Jeg har ikke prøvd VGs opplegg, men jeg har gått internettkurs hos Grete R, og det funket for meg. Jeg trengte å vite at noen sjekket hver uke at jeg holdt meg i skinnet (og ble litt mindre inni skinnet...), pluss at jeg betale så mye at jeg liksom måtte få resultater. Jeg har gått tre kurs siden januar i fjor, har gått ned litt over 15 kg og ser ut til å klare å holde meg der.
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: VG sin vektklubb?Grete Roede har jo et gratis opplegg på nett, www.vektklubben.no. Det er omtrent det samme som vektklubb, faktisk, men gratis. Ja, og så synes jeg jo VG sin vektklubb er litt bedre, mer oversiktelig og enklere kaloriregnskap og sånt, men vektklubben er absolutt bra den også. Forumet er bedre også, i hvert fall om forumet på VG sin klubb har samme jallaoppsett som de alltid har hatt.
![]() |
#11 |
Har diplom
![]() Sv: VG sin vektklubb?Takk for svar. Har prøvd det nettgreiene til GR før (ikke kurs), men det sklei litt ut. Har tenkt på om det er mer motiverende dersom jeg faktisk har betalt for det - samtidig syns jeg de kursene er litt dyre, spesiellt til å bare være på nett (sambo reiser mye, så jeg kan ikke gå på "vanlig" kurs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() Sv: VG sin vektklubb?jeg brukte vg vektklubb for noen år siden, og var veldig fornøyd. Ble bevist på hva jeg puttet i meg, og ble flinkere til å velge riktig mat. Gikk ned de kiloene jeg ønsket
![]() |
![]() |
#13 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VG sin vektklubb?jeg har bare prøvd gratisvarianten av GR vektklubben. Det sklir fort ut, og jeg tror jeg hadde gjort en større innsats hvis noen overvåket kalorikalenderen
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: VG sin vektklubb?Jeg har gått ned 13 kilo med VG sin vektklubb. Sjekket ut GR sin, men likte ikke den så godt. Så i januar er det påan igjen med VG. Nytt svangerskap skal bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: VG sin vektklubb?Eg bruker GR sin vektklubb, og har gått ned 12 kg da sista året. Eg er veldig fornøyd med opplegget deiras, men du må ha ein dose sjølvdisiplin. Da hjelper jo på å henga seg på ein eller anna tråd og då, for då er da jo folk som sitter og venter på vegerapport frå deg.
![]() |
|
|