Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Alpefett?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 18:02   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Alpefett?

Noen som vet hva jeg mener og hvor jeg får tak i det?

En metallboks som ligner litt på en vaselinboks, men i fargene grønt og hvitt? De kan riktignok ha endret utseeende, det er lenge siden sist jeg handlet. Alpefett er ypperlig når man vil "ha en skikkelig brunfarge". (Jeg vil virkelig anbefale å bruke en god solkrem under .) Boksen min er så godt som tom, og jeg vet ikke hvor jeg får kjløpt en ny. Noen har sagt at Torgersen sport har det, men den jeg spurte i sist hadde det ikke. Dessuten går det rykter om sportsbutikken i Hemsedal (finnes det bare en der?), men jeg aner ikke.

Noen som vet?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 19:13   #2
Hempa
Aktiv

Hempa sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hempa er litt kul
Standard

Sv: Alpefett?

Jeg trodde du skulle snakke om fyldige ungdommer, men hadde glemt en bokstav i overskriften.

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 19:21   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Furuvaselin er navnet vi bruker.
Har alltid kjøpt med meg et par bokser fra skiferie i Østerrike, men gikk tom en gang og da hadde de den på Steen og Strøm i Oslo. Dette er sånn ca 100 år siden, men det er jo ikke umulig at de har den der.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 19:43   #4
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hempa, her.

Jeg trodde du skulle snakke om fyldige ungdommer, men hadde glemt en bokstav i overskriften.

Jeg også. Behøvde ikke være ungdommer engang, se på avataren hennes.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 20:59   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Furuvaselin er navnet vi bruker.
Har alltid kjøpt med meg et par bokser fra skiferie i Østerrike, men gikk tom en gang og da hadde de den på Steen og Strøm i Oslo. Dette er sånn ca 100 år siden, men det er jo ikke umulig at de har den der.

Du husker vel ikke hvilken butikk vel?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 06:58   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Du husker vel ikke hvilken butikk vel?

Det var i parfymeavdelingen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 07:41   #7
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hempa, her.

Jeg også!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 09:00   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Sportsbutikken i Hemsedal" er antagelig Skandinavisk høyfjellsutstyr. De hadde butikk i Bogstadveien også, men nå er den blitt Anton Sport (men det går jo an å forsøke - hvis du bor i Oslo, da...).

Ellers ville jeg ringt Skandinavisk høyfjellsutstyr. Det er kjempehyggelige folk der, og god service, hvis de har, sender de sikkert i posten.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 00:06   #9
Lepazin
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2010
Lepazin har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg bestilte boksene mine på internett her om dagen easyub.com

Lepazin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:15.