|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Tips meg om en musserendeDet må vel være et passende tema en søndagsmorgen? Vi skal ha et lite glass musserende etter vielsen vår på lørdag. Jeg tenker cava, men hvilken? Litt sånn middels prisklasse, ikke det billigste skvipet. Tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Tips meg om en musserendeDrakk Freixenet Brut Nature 2002 i går, den syns jeg var en veldig ålreit sprudle til bare å koste 108,-. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Tips meg om en musserendeVi hadde en Prosecco, nemlig Prosecco di Valdobbiadene
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 08-08-10 kl 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Tips meg om en musserendeJeg har en vinsnobb på øret som presiserer at det er Ca'val sin Prosecco di Valdobbiadene.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 08-08-10 kl 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Tips meg om en musserendeJeg burde kansje presisert at jeg ikke har helt peiling på prisklassene, siden jeg nesten aldri kjøper slikt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Tips meg om en musserendeCastellblanch er en musserende som du ikke må betale mye for, men som smaker fortreffelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Tips meg om en musserendeTakk alle, vi landet på Torsk sitt forslag - mindre sukker enn prosecco, som er et viktig argument for brura. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Tips meg om en musserendeLykke til i morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |