|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skolesekk 3. klassingHvor stor skolesekk har 3. klassingene deres? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk 3. klassingVår tredjeklassing skal få ny og større Bergans sekk. Han er så lang at han oppfyller høydemålene til Bergans 25 literssekken. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk 3. klassingMine tredjeklassinger (straks) skal ha 1. klassesekken til Beckmann enda ett år. Det er veldig vanlig at de får nye i fjerde, så der tenker vi å følge strømmen...
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Skolesekk 3. klassingSekken var fortsatt passe da hun sluttet i andreklasse, så her blir det ingen ny sekk før vi ser hvordan tredjeklasse ser ut leksemessig. Uansett kjøper jeg heller sekk i oktober, når de koster det halve av prisen i august. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Skolesekk 3. klassingVi avanserte opp en størrelse i tredjeklasse, for da var det rett og slett ikke plass nok i førstesekken. Hun må kanskje ha ny nå i femte også; i hvert fall mener hun det selv.
|
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Skolesekk 3. klassingVi kjøpte ny sekk nå til tredjeklasse, siden den forrige sekken var litt ødelagt i stroppene og dessuten litt i tyngste laget. Vi kjøpte Beckmann i den størrelsen som er fra fjerdeklasse, litt stor men den satt veldig godt på ryggen. Og den veide mindre enn den gamle, de har fått ned vekten siden sist vi kjøpte. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skolesekk 3. klassingTredjeklassingen skal ha sin 20l Berganssekk videre. De to eldste har ikke fått nye sekker før i femte klasse, så jeg så vel egentlig for meg at hun har sin i to år til. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk 3. klassing
|
|
|
#10 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Skolesekk 3. klassingTredjeklassingen her får ny sekk.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Skolesekk 3. klassingEgentlig skulle ho ha Beckmannsekken i 3. klasse og, men så snuba eg over Bergans 25 liter på tilbud til 199 kr. Så 3. klassingen har fått ny sekk, mens lillesøster har arva den gamle. Begge er kjempefornøyde.
|
|
|
#12 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Skolesekk 3. klassingPoden her fikk seg ny 25liters Bergans sekk idag, den fra første klasse var blitt ødelagt. I tillegg er han en lang poden, og trengte egentlig en ny sekk. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Einsam
|
Sv: Skolesekk 3. klassingGuttungen brukte vegvesen sekk i 1. og 2.klasse. Han byttet skole i våres, hvor de ikke hadde disse sekkene, og fikk da Bergans 25 liters sekk, som er passe stor til alt han skal ha med seg, samt at den er god for ham å bære. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Skolesekk 3. klassing1.klassesekken (Bergans) passer veldig bra til henne fremdeles, og ikke er det trangt i sekken heller siden mesteparten av leksene er kopiert opp på ark. Det var ihvertfall slik i 2.klasse. Så får vi heller kjøpe ny litt senere i høst hvis det viser seg at de skal bære med seg en mengde bøker hjem og det blir trangt i sekken.
|
![]() |
|
|