|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Scrabble/Words with friends - iPhoneDere som spiller det, bruker dere noen hjelpemidler?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Scrabble/Words with friends - iPhone
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Scrabble/Words with friends - iPhoneJeg bruker ikke hjelpemidler, men jeg anser det ikke som juks å stable de bokstavene jeg har rundt på brettet og trykke på Send helt til jeg finner et obskurt ord som maskinen godtar. Etterpå er det lov å sjekke i ordboka hva det var jeg faktisk skrev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Scrabble/Words with friends - iPhoneJeg bruker ikke noen hjelpemidler "på forhånd", men når motspilleren bruker et ord jeg ikke kan, slår jeg det ofte opp. Eller når jeg selv bruker et ord jeg ikke kan, for den del.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Scrabble/Words with friends - iPhoneNå ble jeg egentlig veldig glad. Hjelpemidler ikke lov (og man spiller selvsagt ikke mer mot jobbfyr hvis han ikke slutter med slikt. Makan.), og de smarte prøver og prøver til de får ord som funker de også.
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Scrabble/Words with friends - iPhoneDet er forresten ett hjelpemiddel jeg unner meg. Av og til er jeg usikker på hvilket ord som ikke godtas: det ordet jeg prøver å skrive eller det ordet som dannes i sammenføyningen. Type: Jeg prøver å skrive "gapper" og får det ikke til. Er det da gapper som er feilstavet eller er det ikke egentlig et ord som heter "gi". |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Scrabble/Words with friends - iPhoneDet har jeg lurt på mange ganger også. Når jeg blir stor skal jeg videreutvikle spillet slik at det står hva osm ikke blir godtatt.
![]() |
#11 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Scrabble/Words with friends - iPhoneJeg bruker heller ikke hjelpemidler, hva er vitsen da liksom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Scrabble/Words with friends - iPhoneSexy derimot, det funker. Det brukte nemlig en av mine motstandere. (som også er i denne tråden i might add) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Scrabble/Words with friends - iPhoneI forhold til dere schmartinger så er jeg ikke sånn scrabblegod, men jeg spiller gjerne, for jeg merker hvor utrolig fort det går å få bedre ordforråd.
![]() |
|
|