|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Ost som har liggi framme en dag.Litt svett gulost er ikke noe problem ... Dette har jeg spist i alle år, dvs. jeg er vokst opp med en far som likte gulosten best sånn, og jeg har en mann som kronisk lar slikt ligge på kjøkkenbenken, helt til jeg finner det - kan gå lang tid ja. Har aldri hatt noe problem med å spise gulost som har ligget ute et døgn, men jeg spiser ikke før den er kald og hard igjen.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Ost som har liggi framme en dag.Jeg hadde ikke brukt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Ost som har liggi framme en dag.Den blir vel ikke dårlig, bare bløt? Noen timer i kjøleskapet så er den like fin, med unntak av det ytterste laget. |
![]() |
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ost som har liggi framme en dag.Det går så fint så
![]() |
#10 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ost som har liggi framme en dagBare skjær av det tørreste, så er den god som ny! Dette skjer stadig her i huset.
![]() |
|
|