Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FrontierVille - hjelp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 10:33   #1
Left
Passiv

Standard

FrontierVille - hjelp!

Finner ikke igjen tråden?

Jeg har fått masse gaver som jeg ikke brukte med en gang, og nå er de borte - hvordan søren kan det skje?? Man kan vel lagre dem til man vil bruke? Det står ingen ting i faq om det i hvert fall

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 10:41   #2
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farmville - hjelp!

Jeg tror at det er en tidsfrist på de når de ligger ute i facebook, men at hvis du godtar de og lar de ligge i giftboksen din, så har du de for alltid.

Gammel 12-08-10, 10:53   #3
Left
Passiv

Standard

Det var det jeg gjorde jo - la dem inn i gaveboksen. Så restartet jeg spillet fordi det hang litt, og da jeg gikk inn igjen var de borte.

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 10:56   #4
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Da er det mulig de kommer tilbake om du går ut igjen. Jeg har "mistet" hus o.l. over en lang tid, men de har alltid kommet tilbake.

Men mener du link til selve spillet? Er ikke det farmville.com ?

Gammel 12-08-10, 10:58   #5
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det var det jeg gjorde jo - la dem inn i gaveboksen. Så restartet jeg spillet fordi det hang litt, og da jeg gikk inn igjen var de borte.

Åh. Ja, da kan det hende det skjedde noe, og at du har mistet de tingene.
Hvis de ikke er der når du har restartet spillet, så har du nok mistet de for godt. Sånt skjer dessverre en sjelden gang, og det er fryktelig irriterende.
Data kan være noe herk av og til.

Gammel 12-08-10, 11:25   #6
Left
Passiv

Standard

Hehe iq er no dritt... de lå jo selvsagt i inventory

Men en annen ting - hvordan får man flere hestesko?

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 11:36   #7
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Det er kun ved at noen gir deg den i gave.

Gammel 12-08-10, 14:32   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sjugger? Snakker du om frontierville eller farmville nå?

Gammel 12-08-10, 17:26   #9
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Sjugger? Snakker du om frontierville eller farmville nå?

Herreguuuuud - jeg snakker selvsagt om Frontierville Er det muuulig

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 17:28   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Herreguuuuud - jeg snakker selvsagt om Frontierville Er det muuulig

Det var det det begynte å høres ut som ja.
Vi har en egen tråd, hvis du ikke har sett det. Bli gjerne med å diskutere der.

Gammel 12-08-10, 17:29   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det var det det begynte å høres ut som ja.
Vi har en egen tråd, hvis du ikke har sett det. Bli gjerne med å diskutere der.

Øh ja, hestesko får man ved å levle opp og å fullføre enkelte oppdrag som masterfarmer oppdragene og fund a town oppdragene.
Ellers så må man betale for dem med skikkelige penger.

Gammel 12-08-10, 17:29   #12
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...=95218&page=52

Gammel 12-08-10, 17:32   #13
Left
Passiv

Standard

Ja, jeg fant den omsider hehe

Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 17:41   #14
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg fant den omsider hehe

Tjihi!

Gammel 22-09-10, 22:34   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen som spiller?
Jeg har ikke holdt på siden i vår og mistet mange gaver. Nå har jeg sett en nabo som har båre jernbane og fly
Prøve å starte opp igjen, har mange nesten ferdige bygninger. For å få disse ferdig må jeg bruke cash som jeg ikke har.
Nå mangler jeg 3 naboer for å utvide.

Gammel 23-09-10, 08:28   #16
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Noen burde endre topicen på denne til Frontierville, så slipper vi Farmville-folk å gå inn her.

Gammel 24-09-10, 13:27   #17
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Er det ikke en egen farmvilletråd og?

Jeg spiller litt av og til, men har hatt litt pause...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.