|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du en hyler? | |||
Helt klart! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 15,43% |
Absolutt ikke! |
84 | 51,85% |
Kanskje noen ganger? |
53 | 32,72% |
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Damer, skriking og hylingInspirert av ulike videoer av damer i karuseller og som deltagere i ulike amerikanske TV-show.
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNei, det er jeg overhodet ikke. Heldigvis. Skrikedamer er teite.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Damer, skriking og hyling(Kilde: youtube.com)
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNei jeg hyler ikke. Men jeg brølte nok litt når jeg fødte. Med ikke veldig høyt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg har nok hvint eller skreket i berg-og-dalbaner, ja.
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Damer, skriking og hylingMå innrømme at når jeg blir tvunget med på en skummel karusell hyler jeg som en stukket gris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJavel så er jeg teit da! Skriker både her og der, jeg. Jeg liker egentlig å skrike også, synes det er litt ... befriende. Jeg liker å kjøre de råeste berg-og-dalbanene og jeg liker å stå utfor på ski, liker egentlig alt som gir meg sug i magen og lyst til å skrike. Jeg tenker nok at damer som ikke vil/tør skrike ikke har det så gøy som meg, at de er litt forknytte, stakkars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg kan finne på å slippe fra meg et hyl i type alt for fæle berg og dalbaner. -Men nå kjører jeg ikke slike, så da er det slutt på hylingen. Jeg hylte ikke da jeg var med på akrokjøring i seilfly (tror ikke jeg hylte i hvert fall), og jeg tror heller ikke jeg hylte da jeg var med på noe fritt fall-greier i tau. Men ekkelt var det. Jeg lager godt med lyd når jeg føder, men vil ikke kalle det hyling. Der er jeg heller en sopranvræler, synes jeg. Det var i hvert fall såpass mye at jordmora hysjet på meg. Kanskje hun trodde jeg hylte? Sist redigert av Kaija : 14-08-10 kl 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJa, jeg hyler når jeg klarer å lure meg selv opp i karuseller som jeg egentlig er livredd for, men som jeg tror jeg skal takle bedre enn jeg gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingNei, absolutt ikke. Det har mulig hendt vet et par, men svært få anledninger (fødsel ikke blant disse hylestundene), men 99 % av potensielle skrikesituasjoner holder jeg meg ganske så tyst.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingJeg hyler ikke. Dog hender det at snuppa spør om vi kan hyle litt når vi tar karuseller, og da gjør jeg det; fordi hun vil.
![]() |
![]() |
#18 |
awesom
|
![]() Sv: Damer, skriking og hylingI en semiskummel karusell kan jeg finne på å hyle, eller kanskje mer hvine litt av fryd. I en sykt skummel karusell puster jeg ikke, så hvining utgår i hvertfall.
![]() |
#19 |
frakoblet
|
![]() Sv: Damer, skriking og hyling
Ja, det er nok den type hyling som jeg oppfatter som teit.
![]() |
|
|