|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() FestbråkEr jeg skikkelig Gammel og Sur hvis jeg ringer politiet og ber de tar seg en tur til naboen sin fest? Klokka er 01 og det er bare å glemme legge seg.
![]() |
#2 |
Tøff
|
![]() Sv: FestbråkPlager det ikke deg synes jeg det er unødvendig å ringe, de andre familiene får nå ta vare på seg selv. Om det er så at det er til sjenanse for deg synes jeg ikke det er noe i veien for å be dem dempe seg eller evn. ringe politiet om du vil ta frem det harde skytset med én gang. =)
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: FestbråkIkke ring for naboenes del, hvis det ikke plager deg. Kanskje det ikke plager dem heller, og da er det jo ingen grunn til å ødelegge en god fest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
![]() Sv: FestbråkJeg er egentlig enig med dere. Jeg vet det plager et eldre ektepar som bor her (de er skikkelig koselige) men joda, de kunne ringt selv. De gjør det ikke.
![]() |
#8 |
søt
![]() Sv: Festbråk
Men hvis jeg ringer så vet ikke naboen at det var meg.
![]() |
#9 |
søt
![]() Sv: FestbråkTror det løste seg, fikk kontakt der borte og eieren stod faktisk ute og de er på vei ut på byen. Han skulle prøve å holde veradadøren lukket, så får de raie der inne så mye de vil for meg (jeg bor heldigvis ikke under de). Men jeg vil gjerne sove snart, med vinduet åpent...
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: FestbråkFatter ikke hvorfor enkelte tror hele nabolaget elsker å høre på deres musikk, der de har terrassedører og vinduer og alt åpent mens de durer i vei. Det er bare så harry!
![]() |
|
|