|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Fiskekort - Hvordan funker det?Ja, jeg kan sikkert google, men jeg er så dårlig på å søke riktig, så jeg får sjelden helt riktig treff på søkenen mine.
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Fiskekort - Hvordan funker det?Jeg aner ikke, men jeg vet at pappa i sin tid kjøpte noe som het statskort og deretter kjøpte fiskekort hos grunneierne. Men her var det jo snakk om ei bygd da.
![]() |
#4 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskekort - Hvordan funker det?http://www.trondheim.kommune.no/cont...352&language=0
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskekort - Hvordan funker det?Om du skal fiske i Bymarka tror jeg at du kan kjøpe fiskekort på Byåsen butikksenter eller på Axel Brun i byen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fiskekort - Hvordan funker det?Ah! takker
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: Fiskekort - Hvordan funker det?I Finnmark trenger ingen fiskekort for å fiske på fjellet, tidligere trengte man statskort. Hvordan det er ellers i landet er jeg usikker på. I tillegg har de ulike elvene sine egne regler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Fiskekort - Hvordan funker det?
Fiskesesongen går fra 1. april til 31. mars tror jeg. Brått ble jeg usikker, men jeg mener det var slik sist jeg kjøpte fiskekort.
![]() |
#9 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
![]() |
![]() Sv: Fiskekort - Hvordan funker det?Statskortet er bortfalt, det er kun kort hos de enkelte grunneierne du trenger.
![]() |
|
|