|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoEr du i rute med høstens handel? Synd å si det, men det er snart på tide med høstdress i hvert fall i barnehagen. |
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoMinsten har en pop-dress fra i vår han fortsetter med i høst. Vinterdressen er en reimatec i str 92 som jeg håper han vokser inn i til vinteren, den ligger klar fra salget i vår. Mulig jeg trenger en ekstradress. Og så skal han få seg jakke fra miniature har jeg bestemt. Eccosko ligger også og venter på vinteren. Mangler viking thermo i str 23.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoBegge jentene er dekket med det meste tror jeg, fikk handlet endel på salg i vår.
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoEldste tror jeg bare mangler sko. Må ha et par Viking Thermo og sikkert et par ecco.
|
|
|
|
#5 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoSkal vi se... 16-åringen er i Belgia og ordner seg selv (
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoHer har vi POP vår dress som forsatt varer 1år til ihvertfall. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoVar så utrolig godt fornøyd med min 4 -årings Jonathan vinterdress ifjor så det blir det garantert iår også. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoGanske i rute. Handlet en del på januarsalget.
|
|
|
|
#9 |
|
Bokglad
Hvor: Agder
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoJa, mine fem har jo også masse luer, votter og diverse småtteri - det ble bare så mye å ramse opp alt
|
|
|
#10 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoTja... tror vi er i rute.
|
|
|
|
#11 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoHar det meste. Vi må nok ha flere ullstrømpiser og ulltrøyer, men det tar jeg litt etterhvert.
|
|
|
#12 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoJolie: Jeg er ganske sikker på at jeg kjøpte regnvotter uten for på lille martine i fjor.
|
|
|
|
#13 |
|
Står på egne ben
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoAlle tre ungene har fått ny allværsjakke fra Reflex. Den er litt sånn halvtykk sånn at den er fin til kaldere høstdager også i tillegg til vinter så lenge det ikke er beinkaldt. De nye jakkene lå ikke på Reflex sin hjemmeside ennå, men kjempefine virket de som, så får vi se om vannsøylen på 5000 holder. I tillegg så har de store jentene HH og Reflex overtrekksbukser. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoJeg har også handlet inn allværsjakker på Reflex, til småjentene, ellers har jeg ikke fullstendig oversikt. Regntøy er handlet inn hos reflex, og 3 åringen har fått vindtett og vanntett lekedress i tillegg. Resten står fremdeles på handlelisten. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoJeg har ikke oversikt jeg heller, men jeg er ganske så sikker på at begge har alt de skal ha sikkert 3 ggr. Gale kjerringa som ikke kan slutte å shoppe har nok fiksa det: _rydder_i_kjelleren_ |
|
|
|
#16 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoIkke snakk om å rydde i kjelleren.
|
|
|
#17 |
|
Tankefull
|
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoHer passer alt fra vår/vinter!
|
|
|
#18 |
|
Flink jente
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoHar handlet en del på salget i vinter, sko kjøper jeg når det nærmer seg. Er vi heldige passer Ecco-goretexene fra i vinter + viking støvlene. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoJeg satser på at podens TTH-dress fra i fjor og reservedressen fra TTH passer i år også. Det ene votteparet fra TTH likeså. Luer har vi plenty av, men jeg tror jeg skal kjøpe enda en balaclava fra Kivat, slik at vi har noe å bytte med. Halser og ullsokker har vi nok av!
|
|
|
#20 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Tråden for høsten/vinterens uteklær/skoJeg har vært og sjekket ut Ecco sine vintersko til større barn. De har en modell til 849 og en til 999. Den til 999 har såle støpt i to lag så den er mer gummiaktig og mer antiskliaktig. Det var eneste forskjellen dama i butikken kunne tenke seg nå før hun hadde prøvd på egne barn.
|
![]() |
|
|