|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Ja, er det noen ting som du ønsker deg med det lille barnets intensitet og som er for dyrt (akkurat nå eller for alltid) eller for tungvint eller helt urealistisk til at du kan få? Jeg tenker f.eks hytte på Sørlandet, en for dyr bil, et spesielt smykke, hjemmekino. Som du virkelig virkelig ønsker deg og tenker ofte på?
![]() |
#3 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En fin, liten hytte på fjellet, i nærheten av et vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg virkelig, virkelig, virkelig noe. Men jeg gidder ikke utdype førsteønsket. Dere får klare dere med dette: Sist redigert av Slettet bruker : 18-08-10 kl 11:56. |
![]() |
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Det er veldig mye jeg ønsker meg som jeg ikke har råd til. Men ingen av de tingene ønsker jeg meg såpass at jeg tenker på det helt ustanselig.
![]() |
#7 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?
![]() |
#8 |
Off the map.
|
vi har rom for å låne en halv million til - men det er litt tullete, om noen år er bilen omtrent verdiløs og vi sitter fremdeles med brorparten av de pengene vi lånte i gjeld.
![]() |
#9 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?En uke på et skikkelig flott spa og treningssenter. Et sånt der man kan løpe lange turer i vakker natur, gjøre yoga, få massasje og spise fantastisk god og fantastisk sunn mat i vakre omgivelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
Huff, ja. Du har helt rett. Jeg trenger ikke en eneste hytte hvis jeg bare kunne være slank. Jeg hater at jeg er så fiksert på det.
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg en hytte i et alpinanlegg som ligger rett ved vannet ikke så langt fra hjembyen min. Hytta skal ha både innlagt vann, strøm, oppvaskmaskin og en badstue.
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Nybygd enebolig med kjeller. Det kommer aldri til å skje. Ellers ønsker jeg meg nytt kjøkken. Her er det fornuften i meg som stopper. Man bytter ikke ut et 5 år gammelt kjøkken bare fordi i hodet mitt.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Jeg ønsker meg en spennende og variert jobb der jeg får brukt alle mine gode egenskaper, med gode kolleger, en sjef som verdsetter meg og som villig betaler litt mer for å få akkurat meg. |
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
Ja, det og.
![]() |
#17 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er heldig og har akkurat det. Det er et ønske jeg forstår veldig godt, det betyr masse. Jeg kunne godt tenke meg et finere og flottere hus og masse annet av materielle ting, men mest av alt ønsker jeg å ikke være så redd for ting og bare kunne hoppe i det og leve det livet jeg har. Jeg ønsker å kunne reise til et nytt land hvert år og jeg ønsker å oppleve nye ting og nye mennesker. Også ønsker jeg meg at en supersmart lege finner en enkel og grei kur for de to sykdommene jeg har.
![]() |
#18 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hvilken ting er det du virkelig ønsker deg?Prosjekt flytte til Italia i et halvt år og fordype meg i mattradisjoner og -laging. Og vinsmaking, selvfølgelig. Bo i en liten landsby, ha kyndige italienske veiledere tilgjengelig og gå på matmarkeder. Åhh!
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() |
|
|