|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Vasker du klær like før du sender de til ny kjøper? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
107 | 79,26% |
Nei |
7 | 5,19% |
Bare hvis jeg ser de er skitne |
21 | 15,56% |
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Interessert i å høre hvordan ståa er, vasker du klær du skal selge over nett, like før du skal sende de i posten, så de er nyvasket når ny eier får de?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg har ikke solgt ting over nett, men ja, jeg hadde kommet til å gjøre det. Og som kjøper likevel vaske før jeg tok i bruk. Selvsagt.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Ikke hvis de var nyvasket når de ble lagt bort nei, med mindre hvitt tøy har blitt veldig gult etc. |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Ja.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg har ikke solgt klær over nett (enda), men det ville vært en selvfølge å vaske dem først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?
Den følelsen fikk jeg og brått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg vasker klær jeg tar ut av skapet for å selge, og de som ikke blir solgt med en gang blir lagt i en lufttett plastbag. Om jeg selger et plagg som har ligget i plastbagen noen uker, vasker jeg det ikke på nytt før jeg sender det.
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg vasker klærne før jeg pakker det bort, så om noe skal selges/gies bort, så sjekker jeg bare om det har blitt mye skaplukt av det. Er det det så puttes det en rask runde i maskinen ja.
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
Samme her. (Beklager dere som har pakker på vei, klærne er altså rene, men har ligget for seg selv, atskilt fra mine klær, siden jeg vasket dem sist.
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Ja, selvsagt. men jeg vasker de når jeg får klær også, selv om de er åpenbart rene. Noen kan lukte røyk selv om de er rene og andre har fælt skyllemiddel i.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Jeg liker godt å få klær som er vasket og strøket - så jeg prøver å gjøre det selv også. (ikke at jeg stryker mine egne klær til vanlig, men det er greit når man kjøper brukt. *godt vant* )
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
Note to self: jeg må aldri selge klær til Bauche. Jeg hater nemlig intenst å stryke.
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Nyvasket er det vel ikke, men det har ligget rent i skapet når jeg finner det for godt å ta en rydderunde og få unna noe, enten jeg nå selger det her på markedsplassen eller leverer på fretex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Klær vaskes før salg ja, men ikke nødvendigvis samme uka som det sendes. Når det gjelder helt nye klær så hadde jeg ikke forventet at de var vasket før salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Off the map.
|
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?jeg pleier aldri å selge brukt, men jeg gir det bort, og jeg må innrømme at det ikke får en ekstra vask. Det har alltid vært vasket etter siste bruk, men så blir de for små til våre barn, så legger jeg det i en dertil egnet skuff, og overleverer det ved neste anledning. Det kan være en stund til niese og nevø vokser inn i klærne uansett, så jeg antar at de vasker det opp før det blir brukt.
![]() |
#19 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Selvfølge å vaske klær du selger over nett?Ja, såklart - skulle jeg ha glemt det en gang er det en kjempetabbe! Fikk en litt uggen følelse her nå...
![]() |
#20 |
Sviiisj!!
|
Ja, nå føler jeg i alle fall at jeg har tabbet meg ut.
![]() |
|
|