|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Er det noe med bostedet ditt du misliker?Jeg kan begynne:
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?Jeg er egentlig ganske fornøyd, men når minsten flytter på eget rom skulle jeg gjerne hatt et soverom til overs fremdeles.
![]() |
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?Me har overtatt min barndomsheim så har ikkje bygd hus slik me sjølv vil ha det. Er ganske fornøyd men skulle gjerne hatt vaskerommet oppe i hovedetasjen og litt større soverom.
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?Litt for små barnerom, men fin loftstue kompenserer for det. For lite lagringsplass og liten gang. Har nettopp kjøpt og visste jo om dette, men det er så mange fordeler at de veier opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?Jeg hadde jo håpet at kjellerstuen skulle kompansere for små barnerom, men den er lite i bruk.
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?
Jeg ser for meg at når de blir eldre så har de ihvertfall et valg når de feks har med venner hjem. Det er ikke sånn at de må stues sammen i en seng på et lite rom, liksom. Loftstua blir ordentlig innredet og gode muligheter for venner på overnatting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?- Det er for lavt under taket i kjelleren og vi må grave ut(i bunnen) for å få normal
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?8 og 5. Vi har sovesofa og TV der nede, men det er litt trangt egentlig. Men med tiden jo. Men før vi får tenåringer håper jeg vi har flyttet.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?Jeg hadde kanskje vært mer fornøyd om det var mitt. Nei - jeg tror egentlig ikke det. Vi har stor kjeller - samme grunnflate som de to etasjene over, men det er for små vinduer til at det kan brukes til boformål. Nå har vi bare rot der, og et lite vaskerom. Det var det første jeg ville gjort noe med om det var mitt. Lyskasse og utpigging av gulv for litt bedre takhøyde. Sist redigert av Left : 19-08-10 kl 17:30. |
![]() |
![]() |
#12 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?*Kunne tenkt meg et rom til.
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?Å bo over tre plan i rekkehus er alt annet enn praktisk når man har en ung mann i rullestol.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?
Jeg kan signere alt dette. Bortsett fra de punktene er jeg strålende fornøyd.
![]() |
#16 |
Tankefull
|
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?- Badet er bare 2,5 kvm
![]() |
#18 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?Nå:
![]() |
![]() |
#19 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?Skulle gjerne hatt større bad, men det får vi snart (skal bygge ut i lillegangen). Foruten det, skulle jeg gjerne hatt et vaskerom og mindre støy når jeg er ute på balkongen. Hører en del trafikk, men ser den ikke på sommeren.
![]() |
#20 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Er det noe med bostedet ditt du misliker?Hva jeg misliker? Hm, det ville vært enklere å si noe jeg liker, for det er ikke mange ting.
![]() |
|
|