Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbake fra ferien

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 16:20   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Tilbake fra ferien

og dette er det som møter deg?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 40984_1551158054729_1108461179_1622617_7639147_n.jpg (78,9 KB, 229 visninger)
Gammel 19-08-10, 16:50   #2
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Sv: tilbake fra ferien

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:54   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 19-08-10, 18:18   #4
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 18:20   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk sett verre.

http://www.newser.com/article/d9h50v...inum-foil.html

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:25   #6
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbake fra ferien

Gammel 19-08-10, 21:30   #7
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker practical jokes!!

Gammel 19-08-10, 22:14   #8
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Jeg elsker practical jokes!!

Det gjør jeg også, så lenge de ikke går ut over meg :snever:

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 22:17   #9
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Noen setter pris på deg?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 10:34   #10
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det gjør jeg også, så lenge de ikke går ut over meg :snever:

Nei ..., det er nok mer riktig å formulere det på denne måten:
Jeg å være hjernen bak practical jokes!

Gammel 20-08-10, 10:40   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

-De har nok savnet deg

gnuri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 19:45   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde jublet av å bli møtt med der etter ferien, en de 3 permene med jobb som ventet på meg. Dessverre var det bare starten....

Gammel 21-08-10, 19:57   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gikk forbi kontoret til en kollega her forleden, så at det var tomt, og gikk inn og snudde alt han hadde på pulten sin motsatt vei. Dagen etterpå hadde en annen kollega observert mitt "offer" på en tredje kollega sitt kontor, travelt opptatt med å dekorere kontoret hans med post-it lapper, som hevn for at alt på kontoret hans var snudd motsatt vei. (Allerede her, holdt jeg på å le meg ihjel). Den tredje kollegaen går nå å pønsker på hevn mot en fjerde kollega, som han tror var ansvarlig for post-it spøken. Jeg skjønner at dette er noe som kan gå rundt i hele firmaet om de får holde på, ingen har mistanke mot meg, og jeg ler og ler.

Her fikk jeg forøvrig veldig gode ideer til neste kandidat!

Sist redigert av Gerbera : 22-08-10 kl 09:43.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 09:25   #14
Havbris
Aktiv

Havbris sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Havbris er litt kul
Standard

Fantastisk bra... Du får holde oss oppdatert Gerbera, på hvordan utviklingen er.

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 19:58   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Man tukter den man elsker vettu...

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 20:07   #16
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Vi pakket inn alt på kontoret til en kollega i avispapir engang. Han var i Thailand og giftet seg, og var borte i en måned. Vi planla også å så karse i et gammelt tastatur, men det var på feil tid av året, så vi fikk ikke tak i karsefrø...

Han flirte godt da han kom tilbake, og brukte vel halve formiddagen på å finne frem igjen kontoret sirr

(vi hadde fått lov av sjefen til dette altså, :årdentlig arbeider

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.