|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Burde jeg fått noe? (Cubus)Før minsten ble født (i mai) så kjøpte jeg to sparkebukser på Cubus. De var i str 56, og de kostet ca 179,- pr stk. Siden minsten var prematur så har han ikke vokst i dem før nå, så jeg dro av lappene og vasket dem klare til bruk. Men i vask farget trykknappene av, slik at sparkebuksene fikk grønnskjær rundt alle knappene. Siden det var omslags-lukking på dem, så var det mange, veldig synlige knapper, og misfargingen såpass graverende at jeg anså plaggene som ubrukelige.
|
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Jeg handler ikke på cubus her pga dårlig service , og dårlige klær, spes barneklær. Ting farger av. De er korte i lengden på eks gensere men laaange i armene.
Sist redigert av Honda : 19-08-10 kl 20:53. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Dårlig kundeservice. Det er en reklamasjon, og jeg synes de burde ha tilbudt en form for kompensasjon.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Alt annet enn tilfredsstillende service - du burde selvsagt fått en tilgodelapp, det er jo en reklamasjon som butikken får igjen for hvis de sender inn. Klar feilvare!!
|
|
|
#7 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Du har rett til å reklamere på det i minst to år. De kan ikke kreve kvittering med mindre de ikke kan huske å ha sett plagget før. Du trenger kun å bevisgjøre at de er fra Cubus.
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Send klagemail. mailto:customerservice_norway@cubus.com
|
|
|
#9 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Jeg var i samme situasjon da Poden var liten. Fikk en snekkerbukse med trykknapper, tok av lappen, vasket buksa og la den i skuffen til han ble stor nok til å bruke den. Da den tiden kom så jeg at den ene delen av den ene knappen manglet. Tok med buksa til H&M, forklarte saken og fikk beskjed om å finne en annen vare. Hun som jobbet der fant ut hva buksa kostet da den var kjøpt (tror ikke den var i salg mer heller da jeg reklamerte).
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Det der er tullball. Du skal ha ny vare eller tilsvarende. Har de ikke ny vare så skal du derfor få en tilgodelapp eller noe annet. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Jeg har opplevd nøyaktig det samme på Barnas Hus. Jeg fikk etter noe krangling tilgodelapp.
|
|
|
#13 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Jeg hadde ikke gitt meg på det.....merkelig at de gidder å miste kunder pga noen skarve hundrelapper |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Takk for mailadressen! Jeg får forfatte noen velvalgte ord.
|
|
|
|
#15 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Sier som de andre; skriv en mail. Jeg gikk tilbake med en bukse hvor trykk-knappen falt av etter en vask, og fikk sporenstreks ny bukse. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Det der hadde jeg klaget på ja. Å si at det er for lenge siden de ble kjøpt holder ikke. Det er jo ikke mange ukene.
|
|
|
#17 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Jeg har også slitt med dem. I sommeren prøvde jeg en capri shorts til meg selv, og plukket ut en til i samme str. Da jeg kom hjem og skulle bruke den andre ( jeg hadde dog ikke prøvd den) så var den alt for trang. Fikk den ikke over hofta
|
|
|
#18 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)Du burde fått noe, helt klart. Klag! |
|
|
|