Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Burde jeg fått noe? (Cubus)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 17:21   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Burde jeg fått noe? (Cubus)

Før minsten ble født (i mai) så kjøpte jeg to sparkebukser på Cubus. De var i str 56, og de kostet ca 179,- pr stk. Siden minsten var prematur så har han ikke vokst i dem før nå, så jeg dro av lappene og vasket dem klare til bruk. Men i vask farget trykknappene av, slik at sparkebuksene fikk grønnskjær rundt alle knappene. Siden det var omslags-lukking på dem, så var det mange, veldig synlige knapper, og misfargingen såpass graverende at jeg anså plaggene som ubrukelige.

Jeg tok dem med til Cubus, men damen kunne ingenting gjøre. Fordi det var så lenge siden sparkebuksene var kjøpt, de hadde vært på salg i mellomtiden, de hadde ingenting igjen av den varen.

Riktignok hadde jeg ikke kvittering, men klærne var jo av Cubus sitt eget merke, og vi snakker jo om en slags produksjonsfeil.

Det frister ikke å handle mer på Cubus, hvertfall. Tidligere har jeg bare handlet ulltøy der.

Gammel 19-08-10, 17:24   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Burde jeg fått noe? (Cubus)

Jeg handler ikke på cubus her pga dårlig service , og dårlige klær, spes barneklær. Ting farger av. De er korte i lengden på eks gensere men laaange i armene.

Kjøpte en gang en fin kjole til snoopy, rød med blå blomster. kjolen så ikke ut etter vask for at blomstene hadde farget av, og den kunne vaskes på 60 grader ...

Og selvsagt burde du få tilgodelapp på det beløpet du betalte for de

Sist redigert av Honda : 19-08-10 kl 20:53.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 17:25   #3
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Dårlig kundeservice. Det er en reklamasjon, og jeg synes de burde ha tilbudt en form for kompensasjon.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 17:44   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Du burd jo fått noe annet ja. Dårlig service er det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 17:48   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Alt annet enn tilfredsstillende service - du burde selvsagt fått en tilgodelapp, det er jo en reklamasjon som butikken får igjen for hvis de sender inn. Klar feilvare!!

Gammel 19-08-10, 17:48   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Dette er en reklamasjon og da burde du få nye varer til tilsvarende pris.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 17:48   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Du har rett til å reklamere på det i minst to år. De kan ikke kreve kvittering med mindre de ikke kan huske å ha sett plagget før. Du trenger kun å bevisgjøre at de er fra Cubus.

Jeg hadde ikke gitt meg på det!

Gammel 19-08-10, 17:51   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Send klagemail. mailto:customerservice_norway@cubus.com

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 18:02   #9
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var i samme situasjon da Poden var liten. Fikk en snekkerbukse med trykknapper, tok av lappen, vasket buksa og la den i skuffen til han ble stor nok til å bruke den. Da den tiden kom så jeg at den ene delen av den ene knappen manglet. Tok med buksa til H&M, forklarte saken og fikk beskjed om å finne en annen vare. Hun som jobbet der fant ut hva buksa kostet da den var kjøpt (tror ikke den var i salg mer heller da jeg reklamerte).

Gammel 19-08-10, 18:17   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der er tullball. Du skal ha ny vare eller tilsvarende. Har de ikke ny vare så skal du derfor få en tilgodelapp eller noe annet.

Om buksa er på salg, er ett fett. Du skal få tilsvarende vare, det er jeg ganske sikker på. At du ikke har kvittering kan være et issue, men de burde strengt tatt gitt deg noe nytt syntes jeg. Dårlig reklame for Cubus dette...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 18:57   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også dårlige kundeserviceopplevelser på Cubus, så jeg hander helst andre steder.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 20:50   #12
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har opplevd nøyaktig det samme på Barnas Hus. Jeg fikk etter noe krangling tilgodelapp.

For meg er Cubus og Barnas Hus samme ulla, barnebutikkenes svar på Rimi. Ikke akkurat stedet jeg forventer hjelp og service.

Gammel 19-08-10, 23:36   #13
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde ikke gitt meg på det.....merkelig at de gidder å miste kunder pga noen skarve hundrelapper . Se f.eks på Troll - de bytter varer uten å mukke og det er snakk om en god del mer penger pr. vare!!!

Selv handler jeg så og si aldri på Cubus pga dårlig kvalitet, dårlig passform og dårlig service....

Hadde jeg vært deg, hadde jeg sendt mail til den addressen du fikk over her

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 23:38   #14
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for mailadressen! Jeg får forfatte noen velvalgte ord.

Men, jeg ble så sur og lei at jeg bare gikk i fra sparkebuksene på disken. De var jo uansett ubrukelige... Jeg skal aldri handle på Cubus igjen. De skulle bare visst hvor mye penger jeg bruker på barneklær.

Gammel 20-08-10, 01:09   #15
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sier som de andre; skriv en mail. Jeg gikk tilbake med en bukse hvor trykk-knappen falt av etter en vask, og fikk sporenstreks ny bukse.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 01:17   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Det der hadde jeg klaget på ja. Å si at det er for lenge siden de ble kjøpt holder ikke. Det er jo ikke mange ukene.

Jeg har jobbet i mange år i klesbutikk, og ved reklamasjoner så tok vi inn det aller meste, så lenge det var mulig å finne en pris på det. Jeg var selv med på å ta inn varer som var over året gamle, og som var ødelagt i vask. Ikke alle plagg må vaskes like hyppig liksom.

Et problem vi ofte møtte på, var jo dette med pris. Ikke hadde kunden kvittering, det var lenge siden varen var i butikk, og det hadde vært salg på varen. Noen ganger måtte vi gå ut fra siste salgspris, mens andre ganger så kunne kunden fortelle at det var så og så lenge siden det var kjøpt, slik at vi da antok at det var ordinær pris.

Det minste Cubus kunne gjøre her, var å gi deg siste salgspris for varene.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 09:12   #17
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også slitt med dem. I sommeren prøvde jeg en capri shorts til meg selv, og plukket ut en til i samme str. Da jeg kom hjem og skulle bruke den andre ( jeg hadde dog ikke prøvd den) så var den alt for trang. Fikk den ikke over hofta

Sjekket str, og de var like, men den siste var feilsydd.

Når jeg kom for å bytte ( med kvittering ) så ble jeg skikkelig mistenkeliggjort. Hun målte med noen andre, men da så den fin ut. Jeg bad om å få heve kjøpet okke som, for jeg får jo ikke brukt den! Det var veldig veldig vanskelig da jeg hadde tatt av lappene. Da var den jo klassifisert som brukt. Jeg ble skikkelig grinete, og fikk omsider byttet den i samme vare til tross for at jeg hadde kvittering. Den hadde kun vært hjemme sammen med meg i en time, så hvor BRUKT kan den bli da?

Ja, du skulle fått noe, men de er så teite. Bæsjehuer!

Gammel 20-08-10, 09:19   #18
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du burde fått noe, helt klart. Klag!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.