|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kosthold, trenger hjelp/tips!Jeg spiser det meste, det er vel det som er problemet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Kosthold, trenger hjelp/tips!jeg kan prøve å hjelpe deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosthold, trenger hjelp/tips!Jeg blogger om min kostholdsendring, som både går på å gå ned i vekt, få mer overskudd og bli generelt friskere. Jeg har ikke oppdatert så mye nå i sommermånedene, men det blir nok mer når hverdagen setter inn.
![]() |
#4 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Kosthold, trenger hjelp/tips!Det er ikke vekten som er hovedproblemet. Det er heller det at jeg mangler overskudd og energi! Blir så ufattelig fort sliten og er mye trøtt, og vet at kostholdet om dagen ikke hjelper på å gjøre det bedre iallefall..... Om jeg i tillegg går ned et par kg er det bare en bonus, men jeg trenger ikke å gå ned.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kosthold, trenger hjelp/tips!Fra Mim: http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=5588
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosthold, trenger hjelp/tips!Jeg kan iallfall tipse om at sukker er en stor energityv. Når jeg har spist smågodt, så sovner jeg, rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Kosthold, trenger hjelp/tips!Takke for gode råd og tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
|