|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Utrolig teit spørsmålJeg er med i noe sånt Gallup-panel-greier, og får spørreundersøkelser. I dag svarte jeg på en undersøkelse, og et av spørsmålene var: Sist redigert av m^2 : 19-08-10 kl 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Utrolig teit spørsmålSer det for meg, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utrolig teit spørsmål
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Utrolig teit spørsmålDet var nok en veldig seriøs undersøkelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: Utrolig teit spørsmålDha. Det kunne jo være du svarte på pållen mens oppkjøringssensoren bestemte seg for om du hadde stått eller ikke.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utrolig teit spørsmålEt av valgene på et annet spørsmål - Sist redigert av m^2 : 19-08-10 kl 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Utrolig teit spørsmålHva med alle de som har fyllekjørt og ikke vet om de kommer til å stå på neste oppkjøring? 80-90-åringene med begynnende demens? Meget relevante alternativer spør du meg.
![]() |
#13 |
Sviiisj!!
|
![]() |
#15 |
can-jur
|
Men sensor HAR bestemt seg, men får ikke fortalt det til deg før du er ferdig med å trykke på iphonen din
![]() |
![]() |
#17 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Utrolig teit spørsmålEventuelt ligger det oppi en boks sammen med en katt.
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Utrolig teit spørsmålHaha! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Utrolig teit spørsmålEr det bare meg dette er opplagt for? Dette er selvsagt for alle som har førerkort i andre land men ikke i Norge. For eksempel at man er 17 og har førerkort i USA. Da har man det jo ikke i Norge, sant? Og siden man selvsagt ikke vet om det er viktig for undersøkelsen om man har lov til å kjøre i Norge eller ei, blir "Vet ikke" det mest korrekte svaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|