|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Finnes string-hyller hos flere forhandlere?Disse hyllene føres av string.se; er det noen som har sett noe lignende hos andre forhandlere? Fortrinnsvis i brunt, aller helst valnøtt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Finnes string-hyller hos flere forhandlere?Nå er det nesten litt slemt å si at den står og støver ned på gjesterommet...
![]() |
#6 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Finnes string-hyller hos flere forhandlere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Finnes string-hyller hos flere forhandlere?http://www.cavainterior.no/Leverandører.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Finnes string-hyller hos flere forhandlere?SEK 925,- på designtorget.se. Men de har den ikke i rødt.
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Finnes string-hyller hos flere forhandlere?Jeg leter fortsatt - men etter større stringhyller enn de jeg har sett hos Designtorget og andre forhandlere nå. Hyller som den typen under, de rette platene med endeveggene, er de å få kjøpt i Norge? Ingen som har noen brukte i kjelleren de vil selge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finnes string-hyller hos flere forhandlere?finn.no? Jeg mener jeg har sett noen der. Skal søke.
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finnes string-hyller hos flere forhandlere?Æh, fant ikke.
![]() |
#15 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Finnes string-hyller hos flere forhandlere?Bor du i Oslo/Akershus? da kan du bestille dem rimeligere fra Werners møbler i Strømstad og få levert på døren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Finnes string-hyller hos flere forhandlere?
Ja, jeg har kjøpt String derfra |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|