|
Autofil Bilsnakk. |
Se resultatene: Har dere nødhammer i bilen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
29 | 32,22% |
Nei |
56 | 62,22% |
Nødhvafforno? |
5 | 5,56% |
Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Har dere nødhammer i bilen?I lys av dagens hendelse, blir jeg igjen minnet på at vi MÅ skaffe oss nødhammer i bilen. Vi har snakket om det mange ganger, men aldri gjort det. Sløvt.
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Vi har ikke - har aldri tenkt på det engang. Burde kanskje det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Jeg hadde nødhammer i bilen, som eksen tok med seg. Får straks ny bil og skal da ha nødhammeren min tilbake. Stemte ja.
![]() |
#4 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Vi har ikke nødhammer, men en sånn liten sak fra NAF som er beltekutter og ruteknuser i ett. Den lå i alle fall i bilen før, nå tror jeg sannelig jeg må sjekke at den ligger der den skal fortsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Naf selger, og Biltema også tror jeg. Fant flere utsalgssteder på nett ved å google "nødhammer og beltekutter".
![]() |
#8 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Ja. Vi har Caravelle, og den er utstyrt med nødhammer og nødutgangskilt som standard.
![]() |
#10 |
Come what may...
|
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Jepp, det kjøpte jeg faktisk inn for ett par år siden. Pluss at vi hadde lang prat med barna om hva som må gjøre hvis det blir nødvendig å bruke den.
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Ja, det har jeg. Men det minner meg på at jeg tenkte å anskaffe en for å ha på soverommet sånn at jeg kan knuse vinduet til sønnen min fra utsiden om det brenner mellom oss, og jeg ikke kommer til ham fra innsiden av huset.
![]() |
#12 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Nødhammer, brannslukningsappaeat og markerte nødutanger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Nei, trur iallefall ikke det ...
![]() |
#16 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Vi har ruteknuser+beltekutter fra NAF, har en foran i bilen og en bak hos barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Nei har ikke noe sånt i bilen.
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Jeg har en sånn alt-i-ett-greie, med lommelykt, kniv (til å skjære over sikkerhetsbeltet med) og hammer. Den skal liksom være festet på siden av beina til passasjeren, men ramler ned hele tiden.
![]() |
#20 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
![]() Sv: Har dere nødhammer i bilen?Nei, men det burde vi kanskje hatt. Husker mine foreldre hadde det i caravellen, men der var det vel påbudt siden det var en 10-seter/minibuss
![]() |
|
|