|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bruker dere badekaret?Vi skal lage nytt bad i kjelleren, det skal bli hovedbadet vårt når vi er ferdige der nede. På badet vi har nå har vi badekar og vi dusjer i badekaret. Når dette badet blir pusset opp skal det bare være dusj der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Jentene mine på 3 og 5 år bader hver gang de dusjes. Men vi har bare badekar nederst i dusjkabinettet, og det har fått nok vann innen vi er ferdige med å vaske håret, så for min del tror jeg det brukes mer enn et vanlig badekar ville gjort. Da jeg bodde et sted med vanlig badekar hadde jeg liksom ikke samvittighet til å bruke så innihampen mye vann som det krevdes å ta seg et bad, så derfor ble det sjelden noe bading. Ungene hadde jo ikke trengt like mye som meg, men likevel.
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Nei, og derfor skal det ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Jeg og mannen liker begge å ligge i badekar, spesielt om vinteren, så vi liker å ha et.
![]() |
#5 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Da vi hadde badekar, brukte jeg det mye. Det er ingen ting som er så godt som en skikkelig slappe av stund i badekaret. I nyhuset vårt er det ikke kar, men når badene etter hvert pusses opp, er kar et absolutt krav fra meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Vi voksne bruker ikke badekaret, men ungene vil gjerne bade. (5, 8 og 10 år.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Christian liker fortsatt å bade i badekaret innimellom og han er 12 år. Jeg gjør det innimellom.
Estrella ![]() ![]() Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004 Sist redigert av Estrella : 23-08-10 kl 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Jeg bruker det ikke, så for min del kunne vi heller hatt dusj. Jeg liker heller ikke å bade i badekar.
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Ungene mine er fra 8 til 16 år og bruker badekaret minimalt.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Nei, her skal det ut sammen med resten når badet skal pusses opp. Ungene er 8 og 11 år, bruker det aldri. Jeg har brukt det 2 ganger ila 8 år. Støv samler her i huset.
![]() |
#11 |
trøtt
|
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Barna på 3 og 6 bruker badekaret ukentlig. Veldig deilig å ha badekar når man har små barn!
![]() |
#13 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Jeg skulle ønske jeg likte å senke kroppen min ned i varmt vann og bli liggende der, men jeg gjør ikke det. Jeg har prøvd mange ganger, både med skum og lys og vin og hva-har-du. Men nei, det fenger ikke. Ungene liker derimot veldig godt å bade. Hjemme i Norge har vi to bad med badekar (hvorfor i alle dager vi fikk et til oppe da vi laget bad der 5 år etter at vi hadde innsett at det kun var ungene som brukte det nede, det lurer vi vel på den dag i dag.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Jeg bader ganske ofte, kanskje ikke så ofte mitt på sommeren, men på vinteren minst en gang i uken. Jeg har koselig bad, jeg vet ikke om jeg hadde gjort det om det ikke var koselig der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Jeg elsker å ligge i badekar, så her blir det absolutt brukt. De tre yngste barna bader også, de er snart 2 år, 3 1/2 år og 12 år. Hverken Storebror på 15 år eller Drømmemannen bader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Ja. Både jeg og barna liker å bade i badekar. Mannen liker det ikke. Ser for meg at vi kommer til å ha det lenge.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Jeg er ikke noe badekarmenneske (elsker å bade, men bare i sjø og basseng) så for min del hadde et dusjkabinett (stoort) vært midt i blinken. Men vi har badekar/boblebadekar med dusj og ungene elsker det. De bader flere ganger i uka, så et badekar ville vært ganske uunnværlig for dem.
![]() |
#20 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bruker dere badekaret?Vi byttet ut dusjen med badekar pga gutta (klart, dusjhjørnet har vi fortsatt ja) - Badekaret brukes av gutta - inklusive Mr. Che. Han elsker å ligge der å duppe mens han hører på lydbok/podcast - jeg sovner i badekaret og synes derfor det er ubehagelig.
![]() |
|
|