|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Se & hør er avslørtMan har jo hørt om Se&hør's forretningsmetoder. Kjendisene tvinges til å stille opp for bladet ,ellers publiserer de sladder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Se&hør er avslørtIngenting av det som er kommet opp, forundrer meg.
![]() |
![]() |
#3 |
Ustabil
|
![]() Sv: Se&hør er avslørtJeg vurderer faktisk å begynne å kjøpe Se og Hør fast nå. Kanskje til og med to eksemplarer to ganger i uken (for de kommer fortsatt to ganger i uken, sant?). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Se&hør er avslørt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Se&hør er avslørt
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
Enig. De har heldigvis aldri fått en krone av meg. (Men det ser jo ut som de klarer seg rimelig bra uten, da...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Musk
![]() Sv: Se&hør er avslørtJeg bor i utlandet, og leste lite Se&Hör da jeg bodde i Norge. Naa innrömmer jeg gjerne at Se&Hör er en av de tingene jeg ber om at folk tar med naar de kommer paa besök. Jeg har sagt det för og jeg sier det gjerne igjen: Mitt liv er kjempefint, men kjedelig, saa jeg elsker litt sladder i hverdagen og bilder av pene mennesker, kjoler og leiligheter. :nail: Dog er det ikke akkurat ofte at jeg faar besök, saa Se&Hör blir ikke rike av meg og mine besökende, akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
frakoblet
|
![]() Sv: Se&hør er avslørtJeg syns det er skrekkelig merkelig at noen gidder kjøpe et blad som har spesialisert seg på sladder. Jeg vil ikke bli tatt død med det i handlevognen min og jeg må innrømme at jeg tenker mitt om folk som har for vane å kjøpe denne driten. Jeg syns det sier ganske mye om holdninger, faktisk.
![]() |
#10 |
Expired
![]() Sv: Se & hør er avslørtSa vi, mens vi mailet hverandre bildene fra Kåres mobil, la ut linker til sider som viser hvordan kjendiser driter seg ut, sladrer om andre man treffer på nett, osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Se & hør er avslørt
Ja, er det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Se & hør er avslørtSe og hør sine metoder forbauser meg ikke! Jeg har sett på nært hold hvilke skritt de var villige til å ta for å komme på et arrangement der Märtha skulle være.
![]() |
![]() |
#13 |
Hvor: Akershus
![]() |
#14 |
fri
|
![]() Sv: Se & hør er avslørtJeg hadde lenge som prinsipp å ikke kjøpe Se & Hør, men leste det jo alltid når jeg kom over det. Innrømmer glatt at jeg har blitt fristet til å kjøpe det også, men de har ikke tjent mye på meg altså. Tenkte som så at det er tross alt Norges mest kjøpte ukeblad, og rent faglig sett så er det jo viktig å holde seg informert om hva som skjer i pressen. Men jeg blir like skuffa hver gang jeg har kjøpt det. Det er jo bare søppel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hvor: Akershus
Jeg ble tilsnakket med "faen ta deg!" en gang jeg nektet å oppgi hvor Prinsesse Märtha oppholdt seg på ferie av en Se&Hør-journalist. Nå driver tullingen et eller annet event-byrå e.l.
![]() |
#16 |
frakoblet
|
Ja, for alle vi er skyldige i dette. Tjener penger på det gjør vi også.
![]() |
#17 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Se & hør er avslørtMan trenger vel ikke tro på ALT man hører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Se & hør er avslørtSyntes ikke Kenneth Sivertsen var et "offer" om dette var måten det ble gjort på. Hadde de vært ufine fikk han nå bare gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Se & hør er avslørtJeg er veldig glad for at jeg aldri har kjøpt dette møkkabladet. Ikke fordi jeg ikke morer meg over patetsike kjendiser og dumme kongelige, for de er vårt samfunns mer eller mindre frivillige narrer. Og det er de som kjøper se &Hør som bidrar til at de kan få være det. Ikke vi som lar være. bare så det er sagt.
![]() |
|
|