|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Ja, det lurer jeg på. Når står dere opp, og hva slags rutiner har dere? Hos oss er det omtrent sånn her for tida: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?* 05.45 - Mannen min står opp, og setter på mat til Lillemann.
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Klokken ringer 6.45. Da står jeg opp, steller meg, kler på meg, vekker yngstebarnet og gir henne en klem, sjekker epost og status på kollektivtrafikken, tar på yttertøy og går. Jeg spiser frokost på jobben.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?
Åh, jeg gleder meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?For ta når jeg er alene med unga da:
![]() |
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?En vanlig dag er vel som følger:
![]() |
#7 |
Weeeee
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Knøttet våkner en eller annen gang mellom 07.00 og 08.00, først vil hun "tooose" en god stund, etter 30-40 min (ja, du leste riktig
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?6.15: Klokka ringer, trykker på snooze knappen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Mannen og jeg følger Poden til skolen annenhver dag, og rutinene våre er vel omtrent de samme. Min morgen i dag var ganske typisk:
![]() |
#10 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Jeg tusler rundt i ørska, og vekker/steller og kler på de som har behov for det. Så spiser vi mat og pusser tenner, og jeg smører matpakker. Står opp halv åtte. Forlater heimen kvart over åtte.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?06.00: Vekkerklokka ringer og mannen står opp.
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11 Sist redigert av Simone : 24-08-10 kl 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?Ler så jeg griner av HI. Skjønner at vi har svært avslappede, enkle morgener og avholder meg fra å beskrive dem!
![]() |
#13 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?En vanlig dag når jeg jobber er som følger: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?06.00 Mannens vekkerklokke ringer og han står opp samt lager matpakker til ungene |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?0700 Jeg står opp og dusjer og ordner meg. Lager matpakke til vesla
![]() |
#16 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?07.20 En av jentene kommer inn i senga til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Javel
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?0600 Vekkerklokka ringer og mannen skal opp
![]() |
#20 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvordan ser en typisk morgen ut hos dere for tida?05:50: Alarmen min ringer, mannen kler på seg og går for å smøre matpakker til seg og sønnen.
![]() |
|
|