|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Alternativ til speilreflekskamera?Jeg har ikke særlig god greie på kameraer, men etter å ha vi kjøpte speilreflekskamera har en ny fotoverden åpnet seg for meg.
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alternativ til speilreflekskamera?Vil ikke si det nei. Finnes noen fancy hybrider. Men helt måle seg med speilrefleks kan den ikke. Men man kan stille på lukketid og blender lett med disse og derfor få effekten med uklar bakgrunnd osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alternativ til speilreflekskamera?Olympus Pen-serien (E-PL1 og E-P2). I prinsippet speilrefleks, men kompakte og med svært kompakt optikk. Standardoptikken som følger med er 14-42mm - dette tilsvarer 28-82 mm@35mm eller 21-63mm i Canon/Nikon DSLR-verden.... De har ellers en svært kompakt 17mm (@1:2.8). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Alternativ til speilreflekskamera?
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Alternativ til speilreflekskamera?Jeg har dette Panasonic Lumix DMC-FZ38 men eldre modell og er VELDIG FORNØYD!!!!!!
![]() |
![]() |
#6 |
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Alternativ til speilreflekskamera?Jeg vurderer Panasomic DMC-FZ38 eller rett og slett et type kompakt lommekamera, da jeg ikke ønsker å legge så penger i et nytt.
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Sv: Alternativ til speilreflekskamera? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|