|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
OTH / TFK vs. EW Sky / Emmaljunga Cangaroo?Ja, altså - jeg vet at man ikke kan sidestille alle disse helt, men Mountain Buggy, TFK Joggster Twist, Easywalker Sky og Emmaljunga Cangaroo er jo ved første øyekast nokså like vogner.
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: OTH / TFK vs. EW Sky / Emmaljunga Cangaroo?TFK er kanskje bedre som sovevogn enn MB fordi du kan heve fotbrettet der. Det er også litt mer ekstrautstyr til TFK og den er tyngre. Men utover det er det ganske like vogner. Emmaljunga cangaroo synes jeg ser kortere ut i ryggen, den virker også tyngre og mer vinglete. Easywalker sky har jeg bare sett, ikke prøvd, men den ser da veldig lik MB ut.
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: OTH / TFK vs. EW Sky / Emmaljunga Cangaroo?Ja, TFK kan jeg ikke få fullrost nok - den er jo en knallvogn på så mange måter, men den ble rett og slett litt for dyr og fin til å få fast plass i barnehagen, så vi er altså i utg.pkt på let etter noe rimeligere, og det trenger ikke være flunkende nytt.
|
![]() |
|
|