Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fine barneklær til 7-åring? (jente)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-10, 23:30   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Tommel ned

Fine barneklær til 7-åring? (jente)

Jeg skriver barneklær i overskriften, fordi jeg ser at det i kjedebutikkene skjer en tydelig endring i type klær når barnet går over fra 128 til 134 og dermed bytter "avdeling". Min 7-åring var ihvertfall svært misfornøyd med utvalget i klær da vi var på shopping forleden - hvor var alle de fine, fargerike klærne som hun er vant med i avdelingen for mindre størrelser? Vi var innom H&M, Lindex og KappAhl, og brorparten av klærne i str. 134 og oppover er i overkant "tenåring" for henne. Det går i sort, grått, mørk lilla, ruteskjorter, "ungdomstrykk" på genserne, fancy tights, kort-korte skjørt, belter og nagler og stæsj. Hun er virkelig ikke der i klesveien i det hele tatt, og så stadig lengelsfullt bort til avdelingen med størrelser opp til 128 - der var det jo så mye mere fint! Vi fant da et og annet plagg, men skulle gjerne hatt litt mer.

Jeg må si jeg ble ganske overrasket selv - er det meningen at de skal se ut som minivoksne allerede fra 7-8 års alder? Flere som har denne erfaringen? Om noen har tips til butikker (gjerne nett) som har klær som møter våre preferanser i større grad er jeg evig takknemlig. Med tre små som vokser som uvær så kan vi ikke utelukkende handle i svindyre butikker heller, så jeg føler meg litt lost nå.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.