|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Hva blir finest, en eller to lamper over spisebord?Er veldig i tvil om dagen. Vi er i ferd med å avtale punkter med elektriker. Jeg er så usikker på om vi skal ha EN stor lampe, eller to litt mindre over spisebordet. For og bakdeler? Hva har dere, og hvilke lamper har dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva blir finest, en eller to lamper over spisebord?Ingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva blir finest, en eller to lamper over spisebord?vi har bare ett punkt, men vurderer allikevel sterkt å henge opp to lamper, selv om det medfører ledning langs taket. Vi har et avlangt spisebord, og da trengs to lamper synes jeg.
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva blir finest, en eller to lamper over spisebord?Jeg synes det avhenger av størrelsen på bordet og rommet blant annet.
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva blir finest, en eller to lamper over spisebord?Avhenger av størrelsen på bordet og lampene. Er lampene veldig små er det penest med to eller tre, er den stor "nok", gir nok lys, holder det med en.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva blir finest, en eller to lamper over spisebord?Jeg synes det er penest med to hvis dere har et rektangulært bord. Jeg ville bedt om to punkter for å få det skjult istedet for å måtte legge ledninger åpent hvis dere skulle ombestemme dere. Og dimmebryter, ja.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva blir finest, en eller to lamper over spisebord?Bordet er avlangt, og 1 meter x 2,66. Hvis vi skal ha ett punkt, tenker vi Flos Skygarden. Den er 60 cm i diameter. Hvis vi skal ha to punkter, blir det mindre dimensjoner, men vet ikke hvilke lamper vi evt skal gå for da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
![]() Sv: Hva blir finest, en eller to lamper over spisebord?Vi skal legge opp punkter og snart, og skal ha to av denne ved siden av hverandre |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva blir finest, en eller to lamper over spisebord?
Ja, det var lekkert |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|