|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?ja det har seg slik vi har en medarbeider i mannnen min sitt firma som også er en veldig god venn av oss vi fester sammen har middagselskap sammen blir bedt på samme steder osv. Vi ser hverandre hver dag og er veldig gode venner. I det siste har han forandret seg veldig. Først trodde jeg det var kun meg som la merke til det men nå har mannen min ogå lagt merke til det. Han sier jeg burde holde meg unna han en stund. Men jeg vill ikke han er en veldig god venn av meg og jeg svømmer ikke akkurat i venner. Han legger absolutt ikke an på meg eller noe slikt ubehagelig men jeg vill altså absolutt ikke såre han. Så har dere opplevd noe lignende? Hva gjør man egentlig i en slik situasjon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Hvis du merker at du er fascinert av ham og det er fare for at du skal bli forelsket i ham, så ville jeg begrenset kontakten så mye som mulig.
![]() |
#3 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Min erfaring er at menn og kvinner kan sjelden være venner over lengre tid uten at en av dem får følelser eller blir såret.
![]() |
#4 |
Erfaren
![]() Sv: hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?nei faren er nok ikke der at jeg blir forelsket han er ikke min type i det hele tatt kun en god venn absolutt ingen ting annet fra min del og ikke noe sjalusi fra mannnen min i det hele tatt han ønsker heller ikke at han andre blir såret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Drømmer
|
![]() Sv: hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Jeg har en mann som egentlig er veldig sjalu, han var i allefall det for 15-20 år siden. Jeg setter meg aldri i situasjoner som jeg vet at han ikke synes noe om. Jeg er ikke klar for at sjalusien skal blusse opp igjen. Med andre ord hadde jeg holdt meg unna fyren hvis mannen min hadde bedt meg om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tilpasser tittel
|
Jeg har ingen mannlige venner som jeg får på byen sammen med, hytteturer, kinobesøk ol. Altså, de ville sikkert bli med, men jeg utsetter meg ikke for det en gang til. Trist? Vet nå ikke jeg. Jeg har en flott kjæreste og mange gode jentevenner. ( Har venner som er gutter også, men treffes ikke fast)
![]() |
#9 |
Drømmer
|
For meg hadde det vært trist, siden jeg faktisk har masse gode guttevenner osm jeg treffer ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Jeg ville begrenset kontakten en periode. |
![]() |
![]() |
#11 |
Tilpasser tittel
|
Det skjønner jeg, samtidig burde du ikke begrense din omgang med andre pga din mann, men for din egen del. Men det blir vel noe av det samme.
![]() |
#12 |
Erfaren
![]() Sv: hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?men altså skriver igjen mannen min har kun sagt at jeg burde kansje begrense kontakten slik at ikke han andre blir såret ingenting med sjalusi å gjøre. Man som sagt veldig vanskelig da vi er mye sammen han mannen min og jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tilpasser tittel
|
Og det er ingen følelser involvert fra noens side? En evnt partner synes dette er helt fint?
![]() |
#14 |
Tilpasser tittel
|
De burde jo absolutt fortsette å treffes, så kan jo du gjøre andre ting deler av tiden. Men samtidig, har du fått noe konkret fra denne andre mannen? Kanskje han tenker på helt andre ting. Hva med en prat?
![]() |
#15 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Jeg svarer som flere andre; begrens kontakten i en periode fremover, du. Da kan det jo også hende at din venns følelser kjølner litt, det er lettere med avstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Drømmer
|
Ingen følelser og partnere har ingen problem met det nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Jeg har mange venner som er menn. Jeg er ikke forelsket i dem, og ikke de i meg heller. Så det går da absolutt an. |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Jeg har også mange mannlige venner. Noen har vært eller er forelska i meg. (De sier så.) Det er ikke et problem så lenge de ikke maser, men jeg ligger unna når det begynner å bli et problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?
Helt enig, det går fint an, og jeg vil ha mannevenner.
Nå er du naiv. En sjelden gang blir man nemlig gjensidig forelska, og da kan det bli stjernesmell av dimensjoner. Det er da man virkelig må ta fram sin indre Jernkvinne og bryte kontakten.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?
Det var ikke det jeg mente. Jeg mente at jeg tviler på om jeg ville lagt merke til om noen skulle forelsket seg i meg. Om jeg selv forelsker meg så får jeg det som regel med meg. Jeg er sløv, men ikke avstompa. |
![]() |
![]() |
|
|