Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 10:10   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?

Minsten er keeper. De spiller som regel på grus. Jeg har sett en unge som hadde sort fotballknickers eller bukse med polstring på sidene på låret.

Vet noen hvor jeg kan få tak i en sånn?

Mvh curling er også sport.

Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:15   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?

MXSport er billigst, men alle sportsbutikker har vel sånt? Dere har vel kanskje rabatter via klubben også?

Gammel 02-09-10, 10:16   #3
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stiller ikke klubben/trenerene med sånt utstyr? Eller - du mener selvfølgelig til trening og ikke bare kamper? Spør trenerene hvor de har fått tak i - eller hør med sportsbutikker.
Evt. Idrettsmateriell om du befinner deg i nærheten av Sandvika.

Gammel 02-09-10, 10:21   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vi må kjøpe shorts/bukse selv hos oss. Ikke har vi rabatt noe sted heller.

Sandvika er i utgangspunktet feil side av byen for meg. Men ikke lenger enn at det kan ordnes hvis jeg må.

Blondie - hvor er det der da?

Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:24   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har MXSport her hos meg.
Og på nett

Gammel 02-09-10, 10:27   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Der hadde de, ja. Men ikke med polstring ser jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:28   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Høh? Rart. Jeg så det da vitterlig i butikken i våres? Noe sier meg at "bukse med polstring" er noe man ikke vil google også.

Gammel 02-09-10, 10:29   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det står "god beskyttelse". Kanskje det betyr polstring?

Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:44   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Her

http://www.oslosportslager.no/produk...ing-21327.aspx

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 10:45   #10
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

http://www.tegu-sport.no/nettbutikk/...erbuksebeverny

Gammel 02-09-10, 10:47   #11
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

http://www.torshovklubb.no/Design05/...va2=6&niva3=61

Gammel 02-09-10, 11:10   #12
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel Umbro som har tykke fotballbukser som når nedfor knærne. Var nemlig på jakt etter Puma-bukse hele forsommeren (noen er tidlig merkebevisste), men traff bare på Umbro overalt.
Prøv noe så enkelt som Intersport og G-sport.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 12:23   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener vi kjøpte fotballbukse med polstring på OBS. Altså, jeg husker vi kjøpte en der, men jeg er usikker på hvor mye polstring du vil ha? Den var iallfall veldig tykk, men det er kanskje alle fotballbukser?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 12:30   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er et produkt jeg har kjøpt mange av. Den eldste sønnen min var keeper fra han var sju til han var tjue. Jeg mener det kalles keepernikkers, og vi kjøpte i sportsbutikk. Nedenfor knærne har man jo uansett leggbeskyttere og strømper.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 12:31   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

G-sport pleier jo å ha slike ting, i allefall de med litt størrelse på (butikken altså)

Idrettslaget vi tilhører har avtale med nærmeste G-sport butikk slik at vi får rabatt hos de. (dog ikke på nedsatte varer)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.