|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?Minsten er keeper. De spiller som regel på grus. Jeg har sett en unge som hadde sort fotballknickers eller bukse med polstring på sidene på låret. |
|
|
|
#3 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?Stiller ikke klubben/trenerene med sånt utstyr? Eller - du mener selvfølgelig til trening og ikke bare kamper? Spør trenerene hvor de har fått tak i - eller hør med sportsbutikker.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?Vi må kjøpe shorts/bukse selv hos oss. Ikke har vi rabatt noe sted heller. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?Der hadde de, ja. Men ikke med polstring ser jeg. |
|
|
|
#7 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?Høh? Rart. Jeg så det da vitterlig i butikken i våres? Noe sier meg at "bukse med polstring" er noe man ikke vil google også.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?Det står "god beskyttelse". Kanskje det betyr polstring? |
|
|
|
#9 |
|
I endring
|
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?
|
|
|
#10 |
|
I endring
|
|
|
|
#11 |
|
I endring
|
|
|
|
#12 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?Det er vel Umbro som har tykke fotballbukser som når nedfor knærne. Var nemlig på jakt etter Puma-bukse hele forsommeren (noen er tidlig merkebevisste), men traff bare på Umbro overalt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?Jeg mener vi kjøpte fotballbukse med polstring på OBS. Altså, jeg husker vi kjøpte en der, men jeg er usikker på hvor mye polstring du vil ha? Den var iallfall veldig tykk, men det er kanskje alle fotballbukser? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?Dette er et produkt jeg har kjøpt mange av. Den eldste sønnen min var keeper fra han var sju til han var tjue. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor finner jeg fotballbukse med polstring?G-sport pleier jo å ha slike ting, i allefall de med litt størrelse på (butikken altså)
|
![]() |
|
|