|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøre til Lysaker SollerudVi skal til Drammensveien 288 i morgen, Gjensidige-bygget. Hvor kjører man av motorveien da? Vi kommer fra Drammen. Kjører man først av til Lysaker og så Sollerud, eller er Sollerud skiltet som avkjørsel DIREKTE fra E18? Jeg og mann blir ikke enige. Selv om jeg vet at han alltid har rett.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre til Lysaker SollerudSollerud har eget skilt med avkjørsel rett etter at man har kommet over Lysakerelva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre til Lysaker SollerudSå det er altså å skilt direkte til Sollerud MENS man kjører på motorveien (e18)? :teskje:
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kjøre til Lysaker SollerudDet står skiltet Sollerud - Vækerø på E18, tror jeg. Like etter du har kjørt under Lysakerlokket. Når du har kjørt av så legger du deg helt til høyre, og tar av ned til høyre. Du ser Gjensidigebygget der.
![]() |
|
|