Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er dette en fin farge?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 17:05   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Er dette en fin farge?

Får ikke sett den "live" før vi bestemmer oss og bestiller ny bil, men jeg tror denne er fin. Kanskje kjempefin. Eller litt gusjen? Hjelp - hva synes dere?
Vi bytter altså inn i en ny Ford S-max, har den i fargen sea grey fra før av, den er mørk grå.
Synes sølv, grå og svart er litt kjedelig, alle biler er jo i de fargene. Men - skal selge bilen igjen om tre år uansett, er denne fargen lettsolgt, mon tro? Hva tror dere?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 17:16   #2
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette en fin farge?

Jeg synes den var lekker

Gammel 02-09-10, 17:18   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Så fin ut den.

Gammel 02-09-10, 17:19   #4
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var jo bare så fin da. Så deilig med ny og stor bil.

Gammel 02-09-10, 18:21   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig farge!

Den nye S-maxen er så fin. Vi har den modellen som var før, den er bare 1,5 år så vi kan ikke bytte den inn ennå, men jeg syns virkelig de oppgradert utseendet på den til det bedre.

Gammel 02-09-10, 18:34   #6
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt en lekker farge.

Gammel 02-09-10, 18:41   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Veldig lekker!

Vi har seagrey nå, og den er jeg virkelig ikke fornøyd med fargen på, skulle gjerne hatt sort (som vi hadde før), eller den fargen du viser. Til nød sølvgrå, den er råfin i sølv også.

Gammel 02-09-10, 18:49   #8
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Utrolig fin farge! Sånn vil jeg også ha!

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 02:53   #9
vestlandsfanden
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2010
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Personlig er jeg svak for blå biler, spesielt lys blå metallic. De er vel ikke så tungsolgte heller. For Smax del blir vel det Avalon Blue:

http://www.ford.co.uk/Cars/S-MAX/Col...i1204963685224

Syns kanskje at ice white er den fargen som kler Smax best men den er vel tungsolgt.

Sist redigert av vestlandsfanden : 04-09-10 kl 02:59.
vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:17   #10
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar, alle sammen! Har nå sett fargen i virkeligheten, på en ny Galaxy, og den var kjempefin. Litt dypere enn på bildet, men fargen forandrer seg veldig med lyset og det liker jeg. Går helt klart for den fargen på vår nye S-max.
Er ikke så veldig blå av meg, men ser jo at ditt forslag egentlig er fint, vestlandsfanden. Blått blir altså likevel feil til meg.
Ble forresten overrasket over hvor mange hvite biler forhandleren hadde solgt - er hvitt virkelig på vei inn igjen? La merke til det i Canada i fjor, mange nye hvite biler, men trodde ikke helt på at det ville slå an her hjemme. Kanskje hvit er den nye sølv/grå/sort?

Gammel 04-09-10, 08:19   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte ikke den fargen. Den var grumsete og ubestemmelig synes jeg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:33   #12
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg likte ikke den fargen. Den var grumsete og ubestemmelig synes jeg.

Takk for svar! En venninne mente nemlig at den var "litt sånn militær-bæsj" i fargen. Det var egentlig derfor jeg laget denne tråden, lurte litt på om alle andre ville hate den. Siden vi skal ha den i bare tre år, bør den jo være nogenlunde lettsolgt.
Jeg kan forstå at noen synes den er grums, altså. Men jeg liker tydeligvis litt dyp grums, jeg.

Gammel 04-09-10, 08:37   #13
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 08:54   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synnes ikke den var noe fin farge. Men så lenge dere liker den så er det vel ikke noe problem?

Hvite biler er jo så fint om du har rett hvitfarge. Galatne min hadde diamant hvitt og den ble ikke sånn gushe hvit som andre biler men var fiiin hele tiden:P
Selv har vi 2 svarte, den ene med gull i (min) og mann har en ny toyota auris (lease bil gjennom jobb) og de hadde bare svart igjen da han skulle bytte. (de hadde den bare i sølv,hvit og svart) men reklamerte før den avantar blå men den tok de ikke inn omså om vi skulle bestille den
For den blåfargen er fiiin

Gammel 04-09-10, 09:14   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempelekker farge!

Gammel 04-09-10, 15:14   #16
vestlandsfanden
Superaktiv

vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Ingenting gleder meg mer enn hvis dere får en bil/farge dere er fornøyd med

Men i ærlighetens navn (siden du ber om ærlige svar) så liker jeg ikke fargen du linker til spesielt godt. Litt "grumsete" og militæraktig (ironisk nok siden jeg jobber i Forsvaret selv og det kan nok være en farge som "deler" bruktbilkjøpere. Det jeg liker er at du holder seg unna sølv/svart som jeg synes er urkjedelige farger (særlig sølv).

Egentlig synes jeg faktisk ice white kler bilen best. Flott hvitfarge som avbalanserer det tunge ved bilen. Så jeg holder nok fast denne eller ved blåfargen. Syns mørk blå / mørke farger generellt blir for "tungt" på en slik. Lys blå synes jeg kombinerer lyshet, personlighet (ihvertfall mer enn sølv) og salgbarhet. Mulig hvitt igjen kan "dele" bruktkjøpere.

Slik ser forresten min nye lyseblå bil ut
http://www.carpages.co.uk/renault/re...1-07-10-09.asp

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 15:53   #17
Klosetta
Fullverdig medlem

Klosetta sin avatar

Klosetta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes den var fin

Klosetta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 16:53   #18
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg synes fargen var skikkelig lekker!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 17:06   #19
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin farge.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-10, 17:54   #20
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Lekker. Har sett at det kommer flere og flere biler med denne fargen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.