Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

På leting etter en gåte

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 21:23   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

På leting etter en gåte

Det er laget en slags gåte som handler om en lege, en eller flere pasienter, en ektefelle og noe slikt. Løsningen på gåten er at legen er en kvinne, og hele poenget er at vi tar for gitt at legen er en mann. Kan noen hjelpe meg å finne gåten? Jeg har tenkt å teste folkene på jobben som påstår at de slett ikke er forutinntatt når det gjelder kjønn og yrker.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 21:25   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På leting etter en gåte

Jeg tror den går omtrent som følger:

En mann og hans sønn er ute og kjører bil. De krasjer med en annen bil, faren dør momentant, sønnen blir hardt skadet og kjørt til nærmeste sykehus. Gutten blir rushet opp til operasjonssalen, hvor kirurgen står klar og venter. Kirurgen får se gutten og roper ut: "Å Herre Gud - det er min sønn!"

Hvordan var dette mulig?

Gammel 02-09-10, 21:27   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: På leting etter en gåte

En far og en sønn er på fisketur/jakt (husker ikke helt hvilken greie de var på, men det er heller ikke vesentlig) sønnen blir alvorlig skadet og kjøres til sykehuset.
På akuttmottaket sier legen, herregud det der er jo min sønn.
Hvordan er det mulig?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.