|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Motorvei, avkjøring og kollektivfeltKjører dere i kollektivfeltet før avkjøring fra motorvei når det er kø? Det lurer jeg på i dag, nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Motorvei, avkjøring og kollektivfeltDet skiltes ganske godt når kollektivfeltet opphører og man kan ta av. Problemet er at hvis man venter så lenge, så kommer det så innmari mange bakfra. Jeg står ikke i kø på daglig basis, så derfor venter jeg til jeg faktisk har lov. Vet ikke om jeg hadde vært like tålmodig hvis jeg brukte 5 minutter på dette hver eneste dag.
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
![]() Sv: Motorvei, avkjøring og kollektivfeltJa, jeg vet jo hvor man skal, men problemet er jo at når man kommer dit har alle kjørt av allerede, så det blir nesten umulig å komme seg ut. Jeg skjønner jo at alle disse menneskene har Mye Viktigere Ting å gjøre enn å stå i kø, men da kan de jo kjøre en time tidligere og slippe hele greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Motorvei, avkjøring og kollektivfeltDu bor ikke tilfeldigvis i Bergen, vel?
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Motorvei, avkjøring og kollektivfeltGjør ikke det, men man må passe på som en hauk for å komme av pga alle idiotene som gjør det. Jeg har forresten Mercedes.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Motorvei, avkjøring og kollektivfeltAh, de gangene jeg har kjørt Mercedes i det siste har jeg selvfølgelig benyttet meg av Mercedesreglene. "Selvfølgelig kan jeg kjøre her. Jeg har Merce." og "Selvfølgelig er det parkeringsplass her!", og min favoritt: "Fløttdæ!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Motorvei, avkjøring og kollektivfelt
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Har audi, og gjorde dette på søndag! Men det er egentlig fordi jeg er fersk sjåfør og ble forvirret, så jeg trodde det var avkjøringsfilen.
![]() |
#12 |
Har diplom
Der ser du! Jeg syns ikke det er noe problem å komme meg av til vanlig jeg heller, bare når det er stillestående kø på motorveien og alle Audiene |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 07-09-10 kl 14:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Audacious
|
![]() Sv: Motorvei, avkjøring og kollektivfeltJeg gjør det ikke når jeg kjører bensinbilen vår. Men så koser jeg meg desto mer når jeg kjører elbilen vår.
![]() |
#15 |
Har diplom
![]() Sv: Motorvei, avkjøring og kollektivfeltHa ha! Skal sende den til pappa - han kjører A4 og blir like snurt hver gang jeg klager over slemmingene som kjører Audi |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|