|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har erfaring med denne GPS-en?TomTom ONE IQR GPS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med denne GPSen?Jeg tror det er den vi har. Det ligner, og prisen er omtrent lik. Den fungerer hvertfall helt greit.
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med denne GPSen?Vi hadde versjonen før, og var fornøyd med den.
![]() |
#4 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med denne GPSen?Vi har Tomtom one og har for det meste vært fornøyd med den. (I alle fall når vi husker å ta feste med fra bil til bil...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med denne GPSen?Jeg har den som heter TomTom Go 950 (eneste forskjellen er at jeg har kart over USA og varsling om det er kø langs ruta). Jeg er strålende fornøyd med den vi har. Utrolig enkel i bruk (eneste er POI'ene.. der ligger ikke alt inne). Veldig enkelt og oppdatere kartene via TomTom.
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med denne GPSen?Tom Tom har de kuleste guide-stemmene. Eddie Izzard, John Cleese, Darth Vader, C3PO... Veldig kult faktisk, å kunne velge vekk uglen fra Sunnmøre som vil ha meg til å "tjøyre til høyre i rundtjøringa..."
![]() |
![]() |
#7 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med denne GPSen?Missa- hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med denne GPSen?
Hun har ett navn Miss Norway, hun heter Liv! Og ikke Uggla! Liv er alltid med meg på reisen
![]() |
|
|