|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Gikk du på slang? | |||
Ja, det gjorde jeg jevnlig, og jeg gjør det den dag i dag |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 2,61% |
Ja, det gjorde jeg jevnlig, og har sluttet med det nå |
54 | 35,29% |
Ja, gjorde det et par ganger |
63 | 41,18% |
Nei, det gjorde jeg aldri. |
23 | 15,03% |
Nei, jeg gjorde det ikke som barn, bare som voksen |
2 | 1,31% |
Nei, og jeg pleide å skyte med hagle etter de barna som gjorde slikt |
1 | 0,65% |
Ja, og jeg hadde med meg en hel bande og raserte også |
1 | 0,65% |
Nei, jeg visste ikke hva det var |
0 | 0% |
Ja, alle andre gjorde jo det, så da måtte jeg også |
11 | 7,19% |
Makan! Dette var rotete alternativer |
6 | 3,92% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Gikk du på slang da du var liten?Det kommer straks en poll.
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?er dette en avsporing fra artikkelen i dagbladet? HVis ja så synes jeg at bonden reagerte rett (selvsagt kan man si det på en mildere måte og ikke så aggresivt), men for meg blir det anderledes om det er snakk om noen hage og en bonde. En bonde lever av dette og kansje de bare tar to men om det er 20 stykker som tar to så blir det jo mere og mere, og bonden lever tross av dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Originala
|
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Jeg har vært på slang mange ganger. Jeg husker godt første gang jeg gikk på slang. Søskenbarnet mitt instruerte meg i å hente gulrot til hele vennegjengen hennes, og jeg gjorde som hun sa og trodde det var det eneste riktige. Jeg var sikkert ikke mer enn 3-4 år, så det var utrolig fortvilende å få kjeft uten at jeg forstå hva de egentlig kjeftet for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
Flott, men det jeg spør om er om du har vært på slang.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Nei jeg personlig har aldri vert på bevisst slang men om det har hengt noen frukter utefor gjerdet selv om selve treet var innenfor ja da har jeg en del ganger tatt meg ett og ett eple, spesiellt siden jeg vet at feks naboen vår ikke spiser de eplene men bare lar de råtne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Nei, jeg turde aldri å gå på slang. Dessuten hadde vi mange frukttrær både hjemme og hos venner som vi fikk lov å ta av.
![]() |
#10 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Jadda. Jevnlig hvis hver høst kan betegnes som jevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Jeg husker jeg og en venninne snek oss brt til gulrotåkeren til bonden, og mens vi snek oss fram fra skogholtet mistet min venninne sykkelnøkkelen sin. Vi var redde i flere uker etterpå.
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Ja, på prestegården var vi jevnlig på slang. Og presten var like sinna hver gang.
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Vi gikk først og fremst på slang for å bli oppdaga. Det var så spennende å løpe med et rasende menneske etter seg. Det mest populære stedet var i banksjefens hage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Gultrøtter? Ikke kirsebær, altså?
![]() |
#15 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Ja, var på slang flere ganger da jeg var lita. Helst epler og plommer, men også kunepe, gulrot og potet. Jeg syntes det var litt skummelt, og var ikke av de mest vågale.
![]() |
#16 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Ja, jeg var med eldre barn og var skikkelig nervøs......
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Jeg er vokst opp midt ut på bondelandet. Ene bonden hadde pærer, en annen hadde epler og plommer, opptil fler hadde jordbær og sukkererter - og "selvsagt" gikk vi på slang hos dem. Jeg har også et utall antall blomkålhoder, kålhoder og gulrøtter på samvittigheten, alt ettersom hva som ble dyrket hvor og når.
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
Det tror jeg er jevnt over motivasjonen for å gå på slang. Det var ikke som om vi var overdrevent glad i gulrøtter og sure hageepler.
:hviske: kirsebær smaker yæk.
![]() |
#19 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Nei, men andre unger gikk på slang i vår hage og forsynte seg grovt. Foreldrene mine var ikke blide for det, de brukte all frukt og bær selv til sylting og safting.
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
![]() Sv: Gikk du på slang da du var liten?Jada. Bestefar tok meg med på slang rett borti her. Det var en offentlig eiendom da, og de hadde kun to trær i hagen bak. Ingen som høstet der noen gang (utenom oss |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|