|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Anbefal meg en bok! (jada, jeg vet det er mange tråder med bokanbefalinger)Jeg har lest ut den siste boka jeg hadde hjemme nå. Må da på bok kjøp i ettermiddag.
![]() |
![]() |
#5 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok!!(jada, jeg vet det er mange tråder med bokanbefalinger)
Jeg er i utg punktet en krim elsker.
![]() |
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok!!(jada, jeg vet det er mange tråder med bokanbefalinger)
I krimsjangeren kan jeg anbefale Henning Mankell og Elisabeth George. Men jeg er strengt tatt ikke noen krimekspert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok!!(jada, jeg vet det er mange tråder med bokanbefalinger)C.J.Sansom har skrevet en fantastisk spennende historisk krimserie fra Tudortida, kanskje det kunne være noe for deg? De finnes både på engelsk og oversatt til norsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nyter et nytt liv
|
Den virket kjempe interessant. Tusen takk, da skal jeg få tak på den i dag.
![]() |
![]() |
#9 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en bok!!(jada, jeg vet det er mange tråder med bokanbefalinger)Prøv De som skåner oss av Jenna Blum eller Barnepiken av Kathryn Stockett. Ingen av disse er krim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anbefal meg en bok!!(jada, jeg vet det er mange tråder med bokanbefalinger)Barn 44 av Tom Robson Smith. Da er ei krimbok, og handlinga er lagt til Sovjetunionen på 50- tallet. Forfatterene viser enorme kunnskaper om Sovjet og korleis ting var på den tida, samtidig som da er ei spennande historie.
![]() |
#11 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en bok!!(jada, jeg vet det er mange tråder med bokanbefalinger)The Historian. Den er sikkert oversatt til norsk også, men jeg vet ikke hva tittelen er. Litt annerledes krim/fantasy-bok.
![]() |
|
|