|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva?Som overskriften sier, jeg får besøk av noen jeg kjenner men ikke kjenner veldig godt. Gjesten har med seg to barn i barnehagealder.
![]() |
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva??Rundstykker høres lurt ut, syns jeg. Passe uformelt, og hvis man smører på selv, har man muligheter for noe å drive med dersom samtalen skulle stoppe opp. Vafler som stekes mens de er der er sikkert ikke dumt det heller, om det går an å snakke med deg mens du steker.
![]() |
#3 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva??I sånne tilfeller serverer jeg rundstykker ja.
![]() |
![]() |
#4 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva??Jeg hadde bakt en kake, servert te og brus/saft også muligens kjøpt noen ferske rundstykker hos bakeren på morgenen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva??Er ikke 10-11 lunsjtid da? Jeg hadde servert rundstykker og pålegg i hvert fall.
![]() |
![]() |
#6 |
Ser fremover!
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva??Da går jeg for rundstykker og godt pålegg. Så kan jeg evt kjøpe med noe annet godt fra bakeren.
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva??Bak rundstykker. Nennes med cottage cheese er veldig gode. Sånn bortsett fra at jeg ikke spiser mel, så synes jeg rundtstykker høres veldig naturlig ut på den tiden. Kake og brus hadde faktisk ikke falt meg inn i det hele tatt. Og hvis de drar tolv, kan dere vel spise i 11-tiden? Jeg hadde bare sagt idét de kom at du har lunsjen klar om en stund. Eggerøre og annet godt, melk/juice og te til de voksne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva?Skinke/pizzahorn pleier alltid være en hit.
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva??
Det tenkte jeg også. Hvis du har overskudd. Deigen kan være klar når de kommer, og så kan barnehagebarna være med å trille ut. Så stekes det og så er det jo plutselig lunsjtid. Hvis du ikke vil bake er det jo mer enn bra nok med ferdigkjøpte, halvstekte, eller til og med vanlig brød...
![]() |
#10 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva??Det er aldri feil å spise kake.
![]() |
#11 |
Ser fremover!
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva?Har kjøpt rundstykker fra frysedisken, to forskjellige typer. Grove og litt finere. Av den dyre sorten. Så setter på stekovnen etter hvert. (Har ikke overskudd til å bake akkurat nå...:snufs: )
![]() |
![]() |
#12 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva?
Det hørtes utrolig godt og koselig ut, blir nok vellykka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ser fremover!
![]() Sv: Får besøk av noen jeg ikke kjenner så godt, med barn, servere hva?
Det blei kjempe hyggelig!
![]() |
![]() |
|
|