Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Man vet man begynner å bli "eldre"

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 19:19   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Man vet man begynner å bli "eldre"

når man må begynne å bruke progressive briller Merker det mer og mer på jobben. Når jeg skal drive med småpirk tar jeg av brillene mine.

Skal sjekke det på fredag. Alle på jobben ser jo at det er det jeg trenger nå og virkelig kommenterer det

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 20:54   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Man vet man begynner å bli "eldre"

Gammel 08-09-10, 21:01   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg snart trenger lesebriller i tillegg til kontaktlinsene :gæmlis:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:15   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det finnes progressive linser også.

Gammel 08-09-10, 21:18   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

"Eldre" du lissom.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:31   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jøss, gjør det?

Ikke at jeg skal forsøke meg på det altså.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:31   #7
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Når vennene blir grå i håret Noe jeg selvfølgelig ikke blir

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:39   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Jøss, gjør det?

Ikke at jeg skal forsøke meg på det altså.

Jepp, det gjør det.

Gammel 08-09-10, 22:01   #9
Left
Passiv

Standard

Gammel du liksom!! Jeg skal også snart til optikeren for å få progressive briller, men det har da ikke noe med alder å gjøre :skingrestemme:
Det er jo bare fordi JEG er progressiv. Eh...

Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:02   #10
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når lillebroren din sier at han er for gammel for Roskilde...

Gammel 09-09-10, 00:47   #11
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snart?

Da er du ikke :gæmlis:

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Eller som min venninne i den alderen sier; aggressive briller!

Jeg er linsebruker og på jobb i dag klarte jeg ikke på noen måte å lese det som sto under et bilde og jeg kunne ikke ta av linsene, og plussbriller har jeg jo ikke på jobb. Resultatet var at jeg måtte finne frem et forstørrelsesglass fra lageret. Da kunne jeg lese det som sto ...

Gammel 09-09-10, 09:01   #12
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jenter, kom dere til optiker! Noe av det teiteste jeg ser, er damer som ikke "innrømmer" sitt dårlige syn, og heller står og myser og leser med brillene av (eller forstørrelsesglass) når ingen ser.... tror de.

Det er en ny verden!

Tror jeg snart må få mitt tredje par progressive, det endrer seg fort her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 10:53   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har oppdaget at jeg må ta av meg brillene når jeg skal lese på senga.

Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:20   #14
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Når gubben sitter og diskuterer høreapparater med min mor og blir enige om hvilken type som er best osv.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:26   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for påminnelsen. Jeg skal på forundersøkelse til laseroperasjon av øynene på mandag. Jeg er nærsynt og håper på å få noen år før jeg trenger sånne gammel dame-langsyntbriller (som jeg kjøper for 49 kr på nille )

Gammel 09-09-10, 18:19   #16
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

når studentene synes du er ungdommelig...

Gammel 09-09-10, 18:28   #17
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk mine første progressive briller som 26-åring.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:05   #18
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Jadda, da har jeg tatt synsprøve og det blir progressive briller ja. I tillegg hadde jeg gått opp en kvart i styrke på begge øynene.

På et år er dette søren meg andre gangen synet har endret seg. Ja ja, det er ihvertfall en god unnskyldning til å kjøpe nye briller

Gammel 10-09-10, 22:23   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når fjortisene synes du er "oldis".... Har jeg hørt

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 22:39   #20
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg har oppdaget at jeg må ta av meg brillene når jeg skal lese på senga.

Nei nei nei, det er jo ikke derfor, du må jo ta av deg brillene når du legger deg! Det er sånt man gjør faktisk. Man legger brillene på nattbordet når man legger seg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.