Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

God service!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 12:48   #1
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

God service!

Det er ikke så ofte jeg får god service utover det jeg kan forvente, så jeg må bare fortelle om dagens hendelse.

I morgen reiser vi til min yngste søster, gutten hennes skal døpes på søndag.
I går begynte jeg å finne fram bunader og utstyr, og oppdaga at sølja til en av jentene mangla en sånn "dingle-sak". Heter det løv, tro?
Sølja hører til Sunnmørsbunaden som begge jentene har, og sølja er håndlaga på andre siden av fjorden her.

Jeg tok sjansen og stakk innom et gullsmedverksted på denne siden av fjorden i håp om at han hadde ekstradeler. Dessverre hadde han ikke inne, men da han hørte at vi skulle reise i morgen fant han fram ei tilsvarende sølje som han hadde til salgs og plukka av delen jeg trengte og satte den på sølja mi!

Det kaller jeg service!
Han kunne jo bare sagt dessverre og bedt meg reise over fjorden og fått tak i delen der...

Gammel 09-09-10, 12:50   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God service!

Så utrolig hyggelig av han.

Gammel 09-09-10, 13:21   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Oj, skulle du gi tilbake den delen etter bruk eller?

Skikkelig god service!

Gammel 09-09-10, 13:54   #4
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Oj, skulle du gi tilbake den delen etter bruk eller?

Skikkelig god service!

Han skulle bestille nye fra hun som lager dem, jeg så han fant fram telefonen i det jeg gikk.
Jeg betalte selvfølgelig for det "løvet" som jeg fikk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.