Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noe jeg bør gjøre før taksering av bil?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 15:23   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Noe jeg bør gjøre før taksering av bil?

Jeg skal reise 30 mil nordover i landet i morgen for å få bilen min taksert av en bilforretning som har stående en bil jeg gjerne vil kjøpe. Er det noe jeg bør gjøre - bortsett fra en generell vask ut-og innvendig - før jeg får den taksert? Eller for å spørre på en annen måte; hva kan man gjøre for å få mest mulig i innbyttepris på en 7 år gammel sliten Citroen?

Jeg får uansett ikke gjort noe med de store feilene (bl.a. en turbo som ikke er god - skiftet i fjor, men den er fortsatt problematisk), men jeg kan vel kanskje gjøre noe for å "presentere" bilen best mulig? Eller får man like bra innbyttepris på en skitten illeluktende bil som på en ren og innbydende en?
Bør jeg f.eks. vaske motoren? Den er ikke spesielt skitten og har ingen oljelekkasjer el.l.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:32   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe jeg bør gjøre før taksering av bil?

Vi har nettopp fått taksert vår og gjorde det hos 3 ulike bilforhandlere. Det skilte nesten 50.000 i takst. Vi endte opp med å bestille ny bil på samme sted. Det vi kun gjorde var å rengjøre bilen inni og utvendig. Vi tok ikke motoren. Mulig det ikke har så mye å si men det viser iallefall at en gjør noe aktivt for å vise frem bilen best mulig.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.