Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har en bil sjel?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 15:49   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Har en bil sjel?

Ja, har den det?
Jeg holdt på å begynne å grine da jeg ga fra meg nøkkelen.

Gammel 09-09-10, 15:49   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har en bil sjel?

Ja. ( )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:50   #3
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Fine, fine gullet mitt. Første bilen min, eid siden 2002. Nå skal den dø..

Gammel 09-09-10, 15:51   #4
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Nei!

(men ungene var ikke enige i det da vi byttet bil sist... )

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:51   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Jeg holdt på å knekke sammen da jeg ga fra meg nøkkelen.. Tårene stod i øynene mine

Gammel 09-09-10, 15:51   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-09-10, 15:52   #7
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg seaten.jpg (60,3 KB, 46 visninger)
Gammel 09-09-10, 15:53   #8
Left
Passiv

Standard

Ja, den ligger gjemt bak forgasseren
Men at man kan bli veldig glad i en bil, det er helt klart.

Jeg har hatt en grønn Renault 5, den kjappeste utgaven, gikk som ei kule. Guri jeg elsket den bilen, men det ble litt upraktisk å ha bare 3-dørs etterhvert, så den måtte selges.

Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:58   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, stakkars bilen!

Min bil har sjel, i hvert fall. Han heter Bulle og vi er veldig glade i hverandre, så jeg blir ganske lei meg når han er syk på noe vis.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:00   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei, nei, nei. Har den sjel så er det på tide å bytte.

Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:01   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Pffft. :snufs:

Gammel 09-09-10, 16:04   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja en bil har det

Vi eide en Honda Civic, sølv liten ting med 3 dører , Beste bilen ever. Men byttet den bort
før vi fikk turbo(byttet med han som eide den før oss (ble en kompis) han hadde en mazda 626 og savnet civicen :knegg)
Da han var uheldig å kolidere å vrake hele bilen da stor tutet jeg for at han var skadet og for at bilen MIN var knust

Savner den enda

Gammel 09-09-10, 16:19   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ja, det har den. Min andre bil ble byttet ut da jeg lå på sykehuset med min førstefødte. Jeg gråt i bøtter og spann og har vel egentlig aldri tilgitt mannen. Vår nåværende bil har også sjel. Jeg vil ikke bytte den ut selv om mannen har kjøpt ny bil.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 16:49   #14
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Min gamle dørstokk hadde hvertfall det. (Toyota Tercel, derav navnet dørstokk)
: savn:

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:09   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt!

Min første bil - en bitteliten Opel Corsa ved navn "Lille My" hadde sjel til tusen, og jeg var veldig glad det var svigers som overtok den når den lille familien min plutselig telte to barn og vi trengte større bil. Så fikk den leve sine gamle dager på Finnskogen og bli kjørt lykkelig til fillebiter der.

Deretter hadde vi en Citroën, som ble kjøpt som den sto, og som så ut deretter. Den hadde sjel - en stor og stygg en - så jeg var overlykkelig da vi så baklykta på den for siste gang for noen år siden.

Nå har vi en temmelig sjelløs Ford Mondeo - makan til kjedelig bil - som "mannebil" og helgebil, når Lillemann er hos avlaster. Ikke søren om jeg har funnet sjela til den bilen ennå, etter et par års eierskap.

Og så - sist, men ikke minst, har vi Store Grønne Bestevenn, også kjærlig kalt Betzy - fordi jeg aldri kommer til å lære meg at det er en Merchedes og ikke en Ford. Den bilen har jeg elsket fra første gang jeg satte meg bak rattet.

Gammel 09-09-10, 17:26   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-09-10, 17:28   #17
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

I så fall er min nåværende bil en utspekulert, ondskapsfull djevel som har som eneste mål her i livet å blakke meg totalt. Jeg kommer til å juble hvis jeg kan parkere den og kjøre hjem med en "ny" bil i morgen!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:33   #18
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

og hadde det eksistert et bilvern hadde han sendt bekymringsmelding på meg for lenge siden.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Den hadde sjel - en stor og stygg en -

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:34   #19
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min bil har ikke noen sjel, nei. Selv om jeg kaller den Menneskets Beste Venn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:56   #20
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jepp. Jeg har grått hver gang jeg har solgt en bil. Nå står salg av leiligheten for tur i løpet av vinteren, og mannen er grundig bekymret for gråtingen min da, når han tenker på hvordan jeg har tatt det når vi har byttet biler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.