|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ...... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 21-02-18 kl 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Er frisk!
|
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla...Mye av dette er jo bare tøys, og ingen er vel i tvil om at det er positivt å vite om farer slik at vi kan forholde oss bedre til dem. Men akkurat det med at ungene sitter for mye inne og spiller / ser på TV / holder på på dataen fordi mange foreldre ikke tør å slippe dem ut, er faktisk en fanesak for meg. Ungene våre er ikke blitt så mye skjørere siden vi var små. De klarer seg faktisk uten EU-godkjent sand å dette på, og for å få selvstendige ungdommer som er i stand til å ta ansvar mener jeg at vi må starte litt tidligere enn det som er vanlig i dag.
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla...Det var ikke alle som overlevde.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, blaNå er det vel greit at ting har utviklet seg siden vi var små. Jeg har friskt i minne noen halsbrekkende sykkelturer, hvor det bare var flaks at man ikke havnet på hue - uten hjelm selvsagt. Vi husket, til huska gikk rundt - men ingen støtsand osv. |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, blaJeg får totalt flass av sånne ånnas videoer og eposter som det der.
![]() |
#9 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla...Åkai, da er det berre eit spørsmål om tid før den dukkar opp hjå mine fb-kontaktar. Korleis får eg støypt den grafen inn på fb som eit knusande svar?
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, blaKopier bildeadresse og legg linken ut, kanskje? Jeg tenkte å gjøre det, smart! Jeg må sjekke om noen av "mine" har lagt den ut. Grøss.
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla...
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, blaFor en teit video. De hadde verken biler, moderne medisin eller lignende for noen hundre år siden. Folk overlevde da også, bare ikke på langt nær så mange som nå. Det kan virke som at denne Trond velger å bare se fordelene ved å ligge på hattehylla, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, blaJaja. Enkelte sånne lister er jo festlige da. Det er rart å tenke på hvordan vi vokste opp uten mobiltelefoner, hvordan vi herjet og regjerte ute i lilleskogen.
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, blaAllium:
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla...
Har ikke sett videoen, for jeg er på jobb, men generellt sett er jeg veldig enig med dette. Ungene sitter selvsagt sikret i bilen, og de bruker hjelm når de sykler men hvis de vil klatre i et tre uten EU-godkjent sand under får de lov til det. Og de får ikke lov å spille TV spill før de har herja litt ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, blaNoen poeng er det jo, men det meste er jo bare vås. Joda; de overlevde (jeg også), men verden har gått videre, og vi har faktisk lært nye ting som bedrer sikkerheten og livene våre.
![]() |
#19 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla
For å være helt presis er det vel ingen av de som levde for noen hundre år siden som har overlevd.
![]() |
#20 |
Smugleser
|
![]() Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla
![]() |
|
|