|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Makrell i tomatSpiser du det? Sist redigert av ItsOnlyMe : 10-09-10 kl 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser det ofte, fordi det er godt.
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Makrell i tomat"Nei, det spiser jeg ikke. Jeg liker bare fisk til lunsj/middag, og ikke på brød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: "Makrell i tomat"Nei, nei, nei. Og jeg klarer faktisk ikke å sitte ved siden av noen som spiser det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: "Makrell i tomat"Ja, fordi jeg liker det. Liker best den vanlige typen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: "Makrell i tomat"Ja. Fordi det er sunt og fordi det er godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser det fordi det er godt og sunt. Jeg spiser bare Stabburet sin (men både de store, mellomstore og de små boksene) og liker den bare når boksen er helt nyåpnet.
![]() |
#8 |
Drømmer
|
![]() Sv: "Makrell i tomat"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Makrell i tomat"Jeg liker det ikke. Har prøvd det for ikke lenge siden, for å se om jeg kanskje liker det nå. Men det smaker like vondt som det lukter. Peppermakrell derimot er veldig godt. De to yngste barna elsker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: "Makrell i tomat"Ja liker det fordi det er godt. Liker egentlig alle tubene, men foretrekker Eldorado sin faktisk. Ungene liker den der Oscar et eller annet, hakket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser det mange ganger i uken. Stort sett bare med brød/knekkebrød og evt. agurk, definitivt ikke majones. Kan også spise det bart, men det er sjeldent. Spiser det fordi det er godt og fordi det er sunt. Jeg pleier å ha Stabburet sine halvstore, for hele bokser blir ikke spist og den er best fersk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser det fordi det er godt, og fordi det er sunt. Spiser stort sett alle typer, men den på tube er ikke så god. |
![]() |
![]() |
#13 |
Curlingkone
|
![]() Sv: "Makrell i tomat"Fordi det er godt!
![]() |
#14 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser det, men det går i perioder. Jeg spiser enten Stabburets vanlige og King Oscar i små, runde bokser. Boksen må være nyåpnet, ellers nytter det ikke.
![]() |
#15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Makrell i tomat"Det er kjempegodt! Men det må være av den tradisjonelle sorten (liten eller stor boks), boksen må helst være nyåpnet eller max fra dagen før, og det må være på brødskiva. Snuppa elsker det også |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Makrell i tomat"Ja, det spiser jeg, den vanlige sorten, jeg synes det er kjempegodt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
frakoblet
|
![]() Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser det fordi det er godt, og fordi det er sunt. Og jeg kjenner jeg blir litt sur når noen kritiserer meg når jeg gjør det. "IIh, hvem er det som spiser makrell i tomat, det stinker!"
![]() |
#19 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: "Makrell i tomat"Jeg spiser det også fordi det er godt. Spiser bare tube eller de små boksene. Den vanlige greia smaker veldig godt på vei ned, men den har en tendens til å komme opp igjen resten av dagen, og da er den ikke så god. Mystisk nok skjer ikke det med mosaversjonen.
![]() |
#20 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Makrell i tomat"Jeg trodde jeg ikke likte det, men i jakten på melkefritt og sunt pålegg til avkommet kjøpte jeg inn en tube. Måtte jo for skams skyld smake på det siden jeg skulle gi det til henne, og da fant jeg jamen ut at jeg likte det jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|