|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Tar du ting på sparket?En annen tråd fikk meg til å tenke på noe.
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg må rett og slett si at jeg hater å bli overrumplet på den måten der. Jeg gremmes om det er rotete, og har ingen ok opplevelse med gjestene mine hvis det ser bomba ut rundt meg. |
![]() |
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg er flink til å ta ting på sparket og elsker plutselige utfordringer. Problemet mitt er at jeg sliter med å samle trådene etter å ha sluppet alt jeg hadde i hendene for ett eller annet redningsprosjekt, og at det er ganske slitsomt når både jobben og livet går ut på å drive "branslukking".
![]() |
#4 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg takler det bra.
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?ref. en annen tråd ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg har lært å ta livet som det kommer seg, men jeg skal tilstå at jeg har panikkryddet en gang eller ti mens den uventede gjesten har kledd av seg ute i entreen.
![]() |
#7 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg er ikke så glad i "å bli tatt på senga", men tar alltid imot og gjør det beste ut av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Må mann, så må mann. Jeg innbiller meg at jeg klarer det jeg utsettes for, om enn muligens noe stresset i perioder.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tar du ting på sparket?
Jeg tror jeg bare signerer denne, det hørtes veldig ut som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg blir superstressa av sånne ting! Syns det er pinlig hvis alt flyter, vil at ting skal se sånn noenlunde anstendig ut. Generelt sett er jeg fryktelig dårlig til å ta ting på sparket, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Biler som ikke starter og andre uforutsette hendelser tar jeg på strak arm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Kommer man uanmeldt, så får man vann, saft, kaffe, te eller lignende, jeg gjør ikke mer enn det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Spontanbesøk synest eg bare er koselig, og rekner med at gjestene har forståelse for at da ikkje er strøkent her. Om dei ikkje gjer da, får dei slutta å komma uten forvarsel.
![]() |
#14 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Er ikke overbegeistret over spontanbesøk, nei. Som regel går det bra og blir veldig koselig allikevel da. Mannen har forøvrig sørget for at svigers aldri kommer uanmeldt lenger og godt er det!
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Andre ting enn besøk tar jeg på strak arm også. På jobb kan jo det meste skje, og der fikser jeg det som måtte komme, men besøk? Nææ! |
![]() |
![]() |
#16 |
can-jur
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg tar nemlig normalt sånt på strak arm.
![]() |
![]() |
#17 |
can-jur
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?
Vafler er universalløsninga ja.
![]() |
![]() |
#18 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Eg har blitt bedre.
![]() |
![]() |
#19 |
I mål
|
![]() Sv: Tar du ting på sparket?Jeg takler det vel greit, men jeg liker det ikke. Jeg er ikke voldsomt spontan av meg, for jeg har stort sett alltid en plan. Den planen kan godt være "gjøre ingenting"; men da liker jeg ikke at det blir endret til "gjøre noe". |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|