|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Tips! KK uke 7Jeg vil bare tipse om at KK uke 7 (kommer i salg denne uken, med mindre man abonnerer for da har man fått det alt) har en reportasje om assistert befruktning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Titter innom
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
![]() Sv: Tips! KK uke 7hehe, synes artikkelen er utrolig bra. Jeg vet hvem det er som er intervjuet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips! KK uke 7Har kjøpt bladet i dag, for jeg kjenner hun som ble ny.
![]() |
![]() |
#7 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips! KK uke 7
Enig med deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Titter innom
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
Takk Suers! Synes det var tøft å lese det selv, selvom jeg jo kjenner historien inn og ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Tips! KK uke 7Det bladet må jeg ha....synes liksom jeg kjenner henne det skrives om litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Står på egne ben
![]() Sv: Tips! KK uke 7Det bladet skal jeg kjøpe. Blir spennede å lese. Nå har jeg skjønt hvem som er intervjuet, så da vil jeg kjenne deg igjen på bildene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Tips! KK uke 7Ønsk dem masse lykke til!!!! Vet hvor tøft det er, da det tok oss 10 prøverørsforsøk, 8år og kr.250.000 før vi fikk vår etterlengtede prinsesse |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Tips! KK uke 7Jeg kjøpte og leste. Det var en sterk historie. Noen av mine nærmeste venner skal snart i gang med IVF etter mer enn fire års prøving. Jeg tipset henne om artikkelen før jeg hadde lest den, men vet i etterkant ikke om det var så lurt. Jeg er redd hun skal miste motet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tåler regn
|
Nå har ikke jeg lest artikkelen ennå. Men jeg synes det er viktig at man er realistisk oppi det hele. Det kan ta mange forsøk før man lykkes. Jeg husker at før jeg satt i gang med prøverør i 1999, så trodde jeg at det var "bare" å ta prøverør så vips var man gravid, det er jo det som ofte stod i ukeblader/aviser. Det var aldri de som strevde lenge eller ikke lyktes man leste om... Så jeg ble selv veldig lei meg da jeg ikke lyktes på første forsøk. Det jeg vil frem til, er at det er viktig å gi dem all informasjon som finnes! Men ikke la det bli et mas. Selv var jeg utrolig lei av alle gode råd, det ble litt i overkant. Så etter å ha vært åpen i begynnelsen, så sluttet jeg å fortelle folk når vi var i gang igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Ja, det er nok riktig. Men jeg vil så gjerne at hun ikke skal miste motet. De har hatt så fantastisk mange skuffelser allerede. Hun VET at det bare er 25% sjanse for å lykkes, og jeg kommer til å gråte med henne hvis det ikke lykkes. Og dessverre er det jo realiteten at det kan skje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Tips! KK uke 7Takk for tipset, det skal jeg kjøpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|