Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 11-02-23 kl 06:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Stille lørdagsmorgen. Første lørdag hjemme uten planer siden i fjor høst en gang. Jeg skal gjøre ingenting, bortsett fra tvinge meg ut på en goggetur.
Først mer kaffe og en god frokost.
Postet 11-02-23 kl 09:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er nødt til å gjøre oppgave i dag. Men først en butikkrunde. Burde få vasket bilen også.
Postet 11-02-23 kl 09:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn fra hotellsenga.

Billighotell = ikke stol på rommet, så jeg sitter i senga og vurderer nynorsktekster mens Frøkna gjør seg ferdig med trening. Etterpå kommer hun inn til byen og vi skal shoppe litt før vi møter først Herremannen for Afternoon Tea på Grand, og etter hvert også samboeren hans for middag på Vinoteket når hun er ferdig på jobb. Full rulle hele dagen, altså.
Postet 11-02-23 kl 09:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Oppdatert 11-02-23 kl 10:28 av Stompa
Gammel
Tjorven sin avatar
Åh. Middag på Vinoteket.

Jeg skal straks til byen for å få klippet håret til mannen og så spiser vi sikkkert lunsj også.
Postet 11-02-23 kl 12:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi var i safariebilen kl. 6.15 i dag. Soloppgangen nøt vi sammen med en løveflokk på 17 individer (på 10 m avstand). Vi har sett flørtene løvepar, geoparder, elefanter og mye mer. Frokost spiste vi på Tanzaniasiden av grensesteinen. Nå ha vi spist lunsj og skal sløve ved poolen før ny runde i ettermiddag. Jeg mangler bare leopard på The big five (løve, elefant, bøffel, neshorn og leopard) på denne turen. Har sett alle tidligere.
Postet 11-02-23 kl 12:22 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Høres fantastisk ut, Blånn! Middag på Vinoteket blir også bra!

Jeg sløver i sofaen etter en svært så intens arbeidsuke og planlegger middager basert på hva vi har i fryseren. Der var det for eksempel andebryst, det er jo ikke noen straff akkurat!
Postet 11-02-23 kl 12:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har også bestemt andebryst til middag i dag.
Postet 11-02-23 kl 12:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg er så sliten for tida at eg vaknar om natta og kjenner at eg er kraftlaus. I natt tenkte eg at om brannalarmen går no, då kjem eg meg aldri ut. Jækla drit heile greia.

Tema i skrivande stund er kva vi skal ha til middag i dag. Eg trur eg må prøve å argumentere for take away.
Postet 11-02-23 kl 13:04 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg gjør feil oppgave.
Bør prioritere obligatorisk oppgave og ikke de på et annet kurs jeg tar. Og hvor jeg kan ringe opphavet for å få svaret. Fordi personen kan dette og ikke fordi hen har laget de. Jeg syns de er dårlig/feil stilt og jeg bruker for mye tid.
Postet 11-02-23 kl 13:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Har vært i ny bolig og malt ferdig rommet til yngste. Nå hjelper jeg datter med spansk innlevering, jeg Jan ikke et ord spansk. Snart mekke biff til bølingen.
Postet 11-02-23 kl 19:02 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no