Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 12-05-24 kl 05:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Våken, litt deilig. Straks hoppe i dusjen og lage meg kaffe. Tenker jeg må innom et hagesenter i dag eller i morgen og plante på barnas fars grav.
Postet 12-05-24 kl 08:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Kaffetrakteren serverte kaffen ut over kjøkkenbenken og kaffegrut over hele området. Så da gav jeg opp kaffe og setter meg med en kopp te istedenfor.
Postet 12-05-24 kl 08:55 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nok en bunadsdag på husets yngste. Hun er i gang med glatting av hår og mekking på fasade. Vi skal være klar til å kjøre om 35 minutter. Innen den tid skal bunad på og hun skal helst få spist litt.... Etter hun er kjørt skal jeg hjem og skifte og legge i vei over vidden, tror jeg. Solen er nydelig også i dag, og det er ikke meldt så varmt som de neste dagene. Der oppe er det heller ikke mange bjørketrær...
Postet 12-05-24 kl 08:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Spiser frokost ute, nyter fuglekvitter og ser utover sjøen. Livet kunne vært verre!
Postet 12-05-24 kl 09:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Enig Millact! Terrasse, kaffe og fuglekvitter. Har ikke sjøutsikt i marka.
Postet 12-05-24 kl 09:49 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nydelig vær. Jeg skal ut på stolpejakt.
Postet 12-05-24 kl 10:11 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Ute på verandaen her også, nydelig med sol i fjeset. Vurderer om formen holder til en gåtur i skogen.
Postet 12-05-24 kl 10:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag.

Det ble mest sying, strikking og stryking i går, så nå prøver jeg intenst å ta igjen tapt jobbing. Skriftlig eksamen 21. mai er liksom deadline; må nesten få gitt alle elevene tilbakemelding på siste tekst før det.
Postet 12-05-24 kl 10:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg sitter på verandaen og nyter snart ut på tur i skogen og det er shortsvær. Deilig!
Postet 12-05-24 kl 11:52 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har ete loff med nugatti til sein frukost, straks blir det kaffi i solveggen.
Postet 12-05-24 kl 12:37 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da er jeg slakt i sofaen etter gåtur.
Postet 12-05-24 kl 12:39 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Yngste har fotballkamp i dag og må kjøres dit. Satser på at finværet holder seg til i ettermiddag. Må huske solkrem og håpe at jeg ikke får soleksem denne gangen også.
Postet 12-05-24 kl 13:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
For en nydelig dag! Vi har gått tur ned til Sørenga hvor vi i sola og så på gærningene som badet (nei, 13 grader er ikke badetemperatur!). Fine greier.
Postet 12-05-24 kl 18:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Da har jeg vært to turer på flyplassen, og huset er tømt for ungdommer igjen. Vi ses heldigvis igjen om bare en måned, til vitnemålsutdelinga til Frøkna på Oslo Met.
Postet 12-05-24 kl 19:28 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har planta i verandakassene i dag. Godt for alt en er ferdig med.

Ellers bedrives klesvask.
Postet 12-05-24 kl 20:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Klesvask her også. Masse sengetøy.

Ellers har jeg vaska tre bunadskjorter og strøket fire denne helga. Godt gjort når det bare er snakk om to skjorter.

(Jeg strøyk skjortene for både Frøkna og svigerdatter før konfirmasjonen de var i i går, og tilbød meg og vaske og stryke dem på nytt etterpå sånn at de kunne pakke dem forsiktig og bare dra over dem med strykejernet til 17. mai. Det koster meg absolutt ingen ting å stryke bunadskjorter, og de satte veldig pris på det. )
Postet 12-05-24 kl 21:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no